  • 11. Data: 2002-11-03 10:45:20
    Temat: Re: Mieszkanie - jak to zrobić?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako bellboy zamieszkała pod adresem
    <b...@h...pl> napisała:

    > Ja również propo_b_uję czytać i pisać z sensem ;->

    Własnie to czynię.

    > Przecież napisałem, że formalnie czyli zgodnie z prawem.

    Można sprzedać zgodnie z prawem i nie oddawać bonifikaty.

    > Wiadomo, że każdy przepis można ominąć.Jednak sprzedaż takiego
    > mieszkania
    > jest utrudniona i będzie się musiał liczyć z tym, że nie uzyska ceny
    > rynkowej.

    Tak? Skąd masz takie informacje? Koledzy Ci powiedzieli? Hydraulicy czy
    z gminy? ;-> A może Ci, co chcą kupić takie mieszkanie?

    > Kupiec będzie wymuszał obniżenie ceny.

    Kupiec zawsze chce kupić po jak najniższej cenie, a ewentualne oddawanie
    ulgi z tytułu binifikaty nie obciąża kupującego, więc jakby argument
    lekko bez sensu, panie bellboy ;->

    > A gdzie ja napisałem, że żona będzie mogła się do tego wtrącać ?

    Przed znakami interpunkcyjnymi, takimi jak np. "?" nie wstawia się
    spacji ;->
    Nigdzie nie napisałeś, ale nie odpowiedziałes na pytanie. Równie dobrze
    mogłes w tym wątku napisać, że ekologiczną marchewkę można kupić na ul.
    Bankowej...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 12. Data: 2002-11-03 22:14:57
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <t...@l...com.pl> wrote:

> [...]

    W pewien sposób może mieć wpływ choćby na wysokość bonifikaty.
    Jeśli znasz, w co nie wątpię, zasady wykupu kwater od GAM, to
    inną bonifikatę otrzyma oficer żonaty a inną rozwiedziony.
    Jeszcze inaczej zostanie to obliczone dla np. wdowy po oficerze
    lub jego dzieci.
    Może się mylę co do "karencji", ale to jeszcze jutro sprawdzę.
    I na pewno nie u hydraulików.

    > Przed znakami interpunkcyjnymi, takimi jak np. "?" nie wstawia się
    > spacji ;->

    Czy to zmienia w jakiś sposób sens wypowiedzi _?_
    A "literówka" może zmienić. Zanim coś się wyśle to warto chociaż
    raz to przeczytać ;->

    Poza tym Twój post w żaden sposób
    nie odpowiedział na pytania zadane przez kolegę.

    Pozdrawiam ;-)

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 13. Data: 2002-11-03 22:28:08
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <t...@l...com.pl> wrote:

    > Można sprzedać zgodnie z prawem i nie oddawać bonifikaty.

    A możesz przybliżyć jakim to sposobem można uczynić?
    I tu pytam już zupełnie serio, bo akurat w bliskiej rodzinie mam
    podobny przypadek i może ktoś skorzysta z Twojej rady, że o koledze
    mailto:d...@2...pl nie wspomnę.
    W końcu newsy są _nie tylko_ po to,żeby się kłócić ;-)