  • 1. Data: 2008-12-17 21:56:16
    Temat: Mieszkania za złotówkę
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mieszkania za złotówkę niekonstytucyjne
    TK BRONI SPÓŁDZIELNI PRZED WYKUPEM MIESZKAŃ PONIŻEJ WARTOŚCI

    Jeszcze przez rok będzie można tanio wykupić mieszkanie od spółdzielni
    Przepisy zobowiązujące spółdzielnie mieszkaniowe do przenoszenia
    własności lokali na swoich członków są niezgodne z konstytucją. Sejm ma
    rok na poprawienie tych przepisów - uznał Trybunał Konstytucyjny.

    http://www.tvn24.pl/0,1577925,0,1,mieszkania-za-zlot
    owke-niekonstytucyjne,wiadomosc.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2008-12-23 14:48:09
    Temat: Re: Mieszkania za złotówkę
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Animka pisze:

    > TK BRONI SPÓŁDZIELNI PRZED WYKUPEM MIESZKAŃ PONIŻEJ WARTOŚCI

    Ja powiedziałbym że TK broni nas przed głupotą posłów.

    > Jeszcze przez rok będzie można tanio wykupić mieszkanie od spółdzielni

    Ciekawe jak można będzie zmusić spółdzielnie. Jakoś nie widzę sensownego
    i skutecznego sposobu.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.