  • 1. Data: 2008-12-17 19:10:28
    Temat: Dane osobowe
    Od: t...@p...onet.pl

    Znajomy dostał na poczatku lat 90 wyrok w zawieszeniu
    i przy okazji pobrano od niego odciski i zrobiono zdjecia ,
    jaki jest maxymalny okres przechowywania takich danych ?
    i co w przypadku smierci ? skąd administrator może widzieć ze dany osobnik już
    nie zyje ?

  • 2. Data: 2008-12-17 20:11:19
    Temat: Re: Dane osobowe
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2008 o 20:10:28 <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jaki jest maxymalny okres przechowywania takich danych ?
    > i co w przypadku smierci ? skąd administrator może widzieć ze dany

    Po wyroku to pewnie nie ma już śladu w KRK. A policja trzyma
    takie dane coś 15 albo 25 lat, jest w archiwum, w necie też można znaleźć.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-17 21:21:26
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    Tomek wrote:

    > Po wyroku to pewnie nie ma już śladu w KRK. A policja trzyma
    > takie dane coś 15 albo 25 lat, jest w archiwum, w necie też można znaleźć.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Tomek

    Mozna do nich uzyskac dostep, badz sprawdzic czy zostaly usuniete?

  • 4. Data: 2008-12-17 21:30:42
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2008 o 22:21:26 Niepoprawny <n...@n...no> napisał(a):

    > Mozna do nich uzyskac dostep, badz sprawdzic czy zostaly usuniete?

    Ja się nie znam, ale na mój gust nie ma szans

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2008-12-18 10:47:48
    Od: "Marek Kustosik" <a...@s...pl>

    Dnia 17-12-2008 o 22:30:42 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Ja się nie znam, ale na mój gust nie ma szans

    Niewykryte ale przedawnione sprawy policja podobno trzyma, nie mówiąc o
    służbach specjalnych.