  • 31. Data: 2014-05-08 18:54:45
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA327BCF368096budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Pytałem o motywację, ponieważ podejrzewałem, że jest zwyczajnie głupia.

    Często takie pułapki są umieszczane z bezmyślności i głupoty. Autor nie
    przewiduje, że po prostu ktoś może tego nie zauważyć.

  • 32. Data: 2014-05-08 19:16:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Często takie pułapki są umieszczane z bezmyślności i głupoty. Autor nie
    > przewiduje, że po prostu ktoś może tego nie zauważyć.

    Ale jak widac - nie w tym przypadku. A przynajmniej osoby które odpisywały
    podejrzewały raczej celowośc działania zwiazana z upierdliwościa
    motocyklistów i quadowców.

  • 33. Data: 2014-05-08 19:35:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA327C28A34710budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > odpisywały
    > podejrzewały raczej celowośc działania zwiazana z upierdliwościa

    Wiesz, ale gościowi może się wydawać, że każdy to zauważy. Nie sądzę, by
    normalna osoba eliminowała uciążliwych użykowników drogi poprzez ich
    mordowanie.

  • 34. Data: 2014-05-08 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wiesz, ale gościowi może się wydawać, że każdy to zauważy. Nie sądzę,
    > by normalna osoba eliminowała uciążliwych użykowników drogi poprzez
    > ich mordowanie.

    Rozwijanie metalowych linek przez droge i normalna osoba...
    Hmm...
    Chyba ze taka zupełnie bez wyobraźni ale czy ktos moze być az tak głupi?

  • 35. Data: 2014-05-08 20:30:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA327C9F7A9919budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Rozwijanie metalowych linek przez droge i normalna osoba...
    > Hmm...
    > Chyba ze taka zupełnie bez wyobraźni ale czy ktos moze być az tak głupi?

    Może. Sam kiedyś wpadłem w takie sidła zastawione na koronie wału
    przeciwpowodziowego - podejrzewam, że przez Zarząd Wód Śródlądowych. Jak
    trawa wykoszona, to widać słupki i linę, ale jak ja biegłem, to nie dość,
    że tam pół metra trawy było, to jeszcze było ciemno. Lina jest nadal.

  • 36. Data: 2014-05-08 21:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Może. Sam kiedyś wpadłem w takie sidła zastawione na koronie wału
    > przeciwpowodziowego - podejrzewam, że przez Zarząd Wód Śródlądowych.

    Urzędników pomijam. nie wiem jak to działa, ale czasami głupota biurkowa
    jest nie do pojęcia.

    > Jak trawa wykoszona, to widać słupki i linę, ale jak ja biegłem, to
    > nie dość, że tam pół metra trawy było, to jeszcze było ciemno. Lina
    > jest nadal.

    Było zgłosić.

  • 37. Data: 2014-05-08 21:06:20
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 08.05.2014 21:00, Budzik wrote:

    > Było zgłosić.

    Albo nastepnego wieczoru podbiec i przeciac linke.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 38. Data: 2014-05-08 23:27:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Albo nastepnego wieczoru podbiec i przeciac linke.

    No niby.
    ale wtedy ten co to postanowił głupio te linke rozwiesić - nei dowie się ze
    zrobił głupio.
    A przy odrobinie pecha mozna zostać jeszcze posądzony o wandalizm, wtedy
    okaze sie ze linka jest z jakiegoś przetargu dzie wartosc linki to 10 x jej
    realna wartość i bedzie za nia trzeba grubo zapłacić...

  • 39. Data: 2014-05-08 23:44:37
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 08.05.2014 23:27, Budzik wrote:
> [...]
    > okaze sie ze linka jest z jakiegoś przetargu dzie wartosc linki to 10 x jej
    > realna wartość i bedzie za nia trzeba grubo zapłacić...

    "Panie, bieglem sobie, cos szarpnelo, zabrzmialo jak pekajaca struna,
    dres mi podarlo, pobieglem dalej"

    ;)

  • 40. Data: 2014-05-09 00:25:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA327D42DA76A5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Urzędników pomijam. nie wiem jak to działa, ale czasami głupota biurkowa
    > jest nie do pojęcia.

    > Było zgłosić.

    Wiesz, teoretycznie tam nie ma nawet ścieżki. Po za tym jest tablica obok.
    No i pewne względy spowodowały, że nie chciałem :-) Te liny tam są od lat
    70-tych chyba.