  • 1. Data: 2014-05-01 21:31:01
    Temat: Czy i kiedy powstanie praca...
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    ...magisterska lub doktorska, w ktorej porowna sie sile sprzeciwu przeciwko osadzeniu
    Trynkiewicza ( po odsiedzeniu wyroku - jako bestii, zagrazajacej bezpieczenstwu
    innych obywateli), z sila sprzeciwu, skierowana przeciwko osadzeniu
    bez wyroku, Pana Kluski, ktoremu niczgo zlego nie udowodniono ?

  • 2. Data: 2014-05-01 22:54:16
    Temat: Re: Czy i kiedy powstanie praca...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Marek Wisniewski" <m...@g...com> napisal w
    wiadomosci news:63296199-cabd-49b7-bea5-58a80237059c@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    > skierowana przeciwko osadzeniu
    > bez wyroku, Pana Kluski, ktoremu niczgo zlego nie udowodniono ?

    Wiesz, Pana KLUSKI nikt nigdy nie skazal. Byl faktycznie zatrzymany, ale na
    chwile. Nie ma zamiaru dyskutowac na temat zasadnosci jego zatrzymania - by
    uprzedzic pytanie.

  • 3. Data: 2014-05-01 23:36:49
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-05-01 21:31, Marek Wisniewski pisze:
> [...]
    > bestii, zagrazajacej bezpieczenstwu innych obywateli), z sila
    > sprzeciwu, skierowana przeciwko osadzeniu bez wyroku, Pana Kluski,

    Na początek wyślij mu swojego dzieciaka do towarzystwa. Niech trochę z
    Trynkiewiczem pomieszka. Na pewno będzie chłopu lżej siedzieć.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-05-01 23:54:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wiesz, Pana KLUSKI nikt nigdy nie skazal. Byl faktycznie zatrzymany,
    > ale na chwile. Nie ma zamiaru dyskutowac na temat zasadnosci jego
    > zatrzymania - by uprzedzic pytanie.

    Chyba nikt nie dyskutuje z zasadnościa... a raczej jej brakiem...
    Tyle tylko ze jak zwykle "ot tak stało sie" a winnych brak...
    Siła rozpędu... :(

  • 5. Data: 2014-05-02 03:00:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA320EAEED812budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Chyba nikt nie dyskutuje z zasadnościa... a raczej jej brakiem...
    > Tyle tylko ze jak zwykle "ot tak stało sie" a winnych brak...
    > Siła rozpędu... :(

    W tym konkretnym wypadku akurat nie :-)

  • 6. Data: 2014-05-02 10:52:19
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 maja 2014 23:36:49 UTC+2 użytkownik grzech napisał:

    > Na początek wyślij mu swojego dzieciaka do towarzystwa. Niech trochę z
    >
    > Trynkiewiczem pomieszka. Na pewno będzie chłopu lżej siedzieć.

    Chyba zle mnie zrozumiales...

  • 7. Data: 2014-05-02 15:12:49
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-05-02 10:52, Marek Wisniewski pisze:

    > Chyba zle mnie zrozumiales...

    Raczej dobrze. Niedouczone osobniki jak gąbka chłoną hasła typu
    "stalinowski wyrok", "Kluska któremu nic nie udowodniono" itp. W
    rzeczywistości w Polsce w zamknięciu przebywają dziesiątki jeśli nie
    setki niewinnych osobników typu Trynkiewicz. Kluska bynajmniej nie był
    święty itp. Z twoich propagandowych bzdur wynika, że nigdy o tym nie
    słyszałeś.

  • 8. Data: 2014-05-02 17:09:49
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2014-05-02 15:12, grzech wrote:
    (....)

> [...]
    bynajmniej nie był
    > święty itp. Z twoich propagandowych bzdur wynika, że nigdy o tym nie

    oto klasyczna insynuacja

  • 9. Data: 2014-05-02 19:03:31
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-05-02 17:09, p47 pisze:
    > On 2014-05-02 15:12, grzech wrote:
    > (....)

    > oto klasyczna insynuacja

    Insynuacja czego?
    Z mojego powyższego tekstu wypadła gdzieś informacja, że w Polsce
    przebywają w izolacji dziesiątki jeśli nie setki niewinnych osób, z tego
    samego powodu co Trynkiewicz tylko w znacznie gorszych warunkach.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2014-05-03 16:42:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Wisniewski wrote:
> [...]
    > bestii, zagrazajacej bezpieczenstwu innych obywateli), z sila
    > sprzeciwu, skierowana przeciwko osadzeniu bez wyroku, Pana Kluski,

    Pan Kluska nikogo nei zamordowal ani nei zgwalcil wiec to porównanie jest
    bardzo obrazliwe dla pana Kluski.