  • 1. Data: 2014-04-30 19:52:43
    Temat: Stalinowski sąd w Polsce przyklepał dożywocie bez winy
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Tym razem to już pewne: Trynkiewicz - człowiek z prawnego punktu
    widzenia obecnie niewinny - rozpoczyna nową odsiadkę, tym razem dożywotnią
    i bez popełnienia jakiegokolwiek przestępstwa. Ciekawe jak szybko
    dopadnie go seryjny samobójca. Ciekawe też dlaczego
    utajniono uzasadnienie wyroku - może brzmiało: "Tusk mi kazał
    go zamknąć"? Do demagogów: wiem kim jest Trynkiewicz i co zrobił,
    zresztą kiedyś już tu o nim pisałem. Rzecz w tym, że
    to, co teraz zrobiono, jest jawną kpiną z prawa.

  • 2. Data: 2014-04-30 20:04:18
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 30.04.2014 19:52, Piotrek wrote:
> [...]
    > zresztą kiedyś już tu o nim pisałem. Rzecz w tym, że
    > to, co teraz zrobiono, jest jawną kpiną z prawa.

    Z tego co pamietam Trynkiewicz dostal dozywocie. Potem byla abolicja dla
    mordercow i gwalcicieli i zmiana dozywocia na 25 lat. Czyli w sumie
    wychodzi na to, ze odsiedzi pierwszy wyrok.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 3. Data: 2014-04-30 20:41:24
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    W dniu środa, 30 kwietnia 2014 20:04:18 UTC+2 użytkownik Malpy i Delfiny napisał:

    > Z tego co pamietam Trynkiewicz dostal dozywocie. Potem byla abolicja dla
    >
    > mordercow i gwalcicieli i zmiana dozywocia na 25 lat. Czyli w sumie
    >
    > wychodzi na to, ze odsiedzi pierwszy wyrok.

    Ściślej było tak, że dostał karę śmierci, którą po amnestii
    zamieniono mu na 25 lat odsiadki (ówczesny kodeks
    nie przewidywał kary dożywotniego pozbawienia wolności,
    więc nie mógł dostać więcej) i to był ostateczny wyrok,
    jaki zapadł w jego sprawie - wyrok, który odsiedział w całości,
    a zatem po odbyciu kary uzyskał pełne prawo do odzyskania
    wolności aż do chwili popełnienia kolejnego przestępstwa.
    Gdyby stosować twój tok myślenia, należałoby z marszu
    usunąć z naszego prawa wszelkie amnestie, apelacje,
    rewizje wyroków itp. Gdyby Trynkiewicz nie załapał
    się na amnestię i zginął 25 lat temu, nie płakałbym
    po nim. Ponieważ jednak się załapał i uczciwie
    odsiedział swoje, obecna próba poprawiania dawnych
    decyzji jest niczym innym jak farsą będącą
    przykładem zakamuflowanego działania prawa wstecz.

  • 4. Data: 2014-04-30 22:32:19
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    > Z tego co pamietam Trynkiewicz dostal dozywocie. Potem byla abolicja dla
    >
    > mordercow i gwalcicieli i zmiana dozywocia na 25 lat. Czyli w sumie
    >
    > wychodzi na to, ze odsiedzi pierwszy wyrok.

    Jeszcze drobne uzupełnienie mojej poprzedniej
    odpowiedzi na Twój wpis.
    Prywatnie może i nawet przyznałbym Ci rację - gdyby
    kierować się uczuciami, sumieniem czy ogólnie
    pojętym poczuciem przyzwoitości, słuszne wydawałoby
    się dowalenie mu wyroku zastępczego w postaci
    dożywocia jako rekompensaty za to, co uniemożliwiła
    amnestia. Skoro jednak kierujemy się prawem, to JEDYNYM
    LEGALNYM zakończeniem sprawy Trynkiewicza było
    wypuszczenie go na wolność w dniu zakończenia
    odbywania kary bez żadnych odgórnych warunków i zobowiązań.
    Ciekawi mnie jakie pole manewru ma teraz Trynkiewicz.
    U nas ma już pozamiatane, bo właśnie umieszczono go
    we współczesnej psychuszce. Mam jednak cichą nadzieję,
    że narobi państwu polskiemu niezłego smrodu odwołując
    się np. do Strasburga (o ile ma taką możliwość, chęci
    i nie "powiesi się" w najbliższym czasie w aktualnym
    miejscu pobytu).

  • 5. Data: 2014-04-30 22:56:28
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 30.04.2014 22:32, Piotrek wrote:

    ja sie ogolnie z Toba zgadzam, ale w Poland Country jest prawo dla
    równych i równiejszych.

  • 6. Data: 2014-05-01 09:07:55
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu środa, 30 kwietnia 2014 22:56:28 UTC+2 użytkownik Malpy i Delfiny napisał:
    > On 30.04.2014 22:32, Piotrek wrote:
    > ja sie ogolnie z Toba zgadzam, ale w Poland Country jest prawo dla
    > równych i równiejszych.

    No to ja też wyrażę swoje poparcie dla wątkotwórcy, ale nie zgadzam się z tym prawem
    dla równych i równiejszych. Ćwiczyłam to za czasów PRL. Owszem da się żyć z takim
    prawem, ale czy to jest demokracja?

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 7. Data: 2014-05-01 21:50:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 May 2014, JaMyszka wrote:

    > Owszem da się żyć z takim prawem, ale czy to jest demokracja?

    Pytanie jest przewrotne, bo sugeruje, jakoby występowała korelacja
    demokracji i praworządności. A to nieprawda.
    Hasło historyczne: "Sokrates".
    Hasła współczesne: "Janukowicz, Krym".

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2014-05-02 05:13:37
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-30 22:32, Piotrek pisze:

    > Ciekawi mnie jakie pole manewru ma teraz Trynkiewicz.

    Ciekawsze jest jak długo by pożył, gdyby zwolniono go jak
    zwykłego więźnia. Na razie, to starają się zapewnić
    mu bezpieczeństwo. Dopiero byłby skandal.

    --
    rry

  • 9. Data: 2014-05-03 16:45:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > zresztą kiedyś już tu o nim pisałem. Rzecz w tym, że
    > to, co teraz zrobiono, jest jawną kpiną z prawa.

    z prawengo punktu widzenia Pan Trynkiewicz nie jest osadzonym, jest
    izolowany czasowo w ośrodku leczniczym.

    ktoś kiedyś popełnił poważny bład zapominając aby wyroki śmierci zamienić na
    dożywocie.

  • 10. Data: 2014-05-03 21:15:58
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 03/05/14 16:45, Marek Dyjor wrote:

    > z prawengo punktu widzenia Pan Trynkiewicz nie jest osadzonym, jest
    > izolowany czasowo w ośrodku leczniczym.

    Z prawnego punktu widzenia RP łamie Europejską Konwencję Praw Człowieka.