  • Data: 2015-03-01 21:02:55
    Temat: Meldunek a darowizna
    Od: "Kazio" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam otrzymać w darowiźnie mieszkanie od ojca. Wiadomo muszę udać się do
    notariusza i podać wszelkie niezbędne dane do sporządzenia aktu. Ojciec
    posiada dowód osobisty ale mam wątpliwości co do adresu zameldowania (ojciec
    mógł się stamtąd wymeldować, sam twierdzi że tego nie zrobił, a chodzi mi
    oto żeby nie wyjść prze ojca na idiotę u notariusza).

    Stąd pytanie. Czy notariusz weryfikuje adres zameldowania z dowodu, czy
    ustala wiarygodność na podstawie numeru PESEL, a na adres zameldowania w
    dowodzie nie zwraca zbytniej uwagi.

    Z góry dziękuję za odpowiedź bo nie chcę dzięki ojcu wyjść na oszusta.

    Marcin