  • 181. Data: 2007-12-06 13:44:21
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj8ts9$4br$2@inews.gazeta.pl...

    > a prosze cie bardzo, gdyby dziecko mialo pelny dom,
    chodzilo by do
    > najlepszego prywatnego zlobka/pzedszkola/szkoly, mialo by najlepsze
    > ciuchy, przynajmniej wlasny pokoj, najlepsza opieke medyczna, o
    > drobiazgach w postaci komputerow, rtv, itd, itp nie wspominam

    i zatrzymujemy sie na 5.

    ZMienmy przyklad watkotwroczyni, mowi o zarobkach, maz 250 tys a ona
    chce 50 tys. Do tego zadanaia sie ustosunku.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 182. Data: 2007-12-06 13:46:25
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości

    > dokladnie wlasnie to oznacza, jesli matka nie zarabiala, bo "opiekowala
    > sie domem" albo jesli zarabia znacznie mniej, to finansowy ciezar
    > pozostaje na ojcu, jak jest odwrotnie to na mace i tyle

    ale nie w calosci. Z kwot ktorych sie domaga watkotworczyni wynika jasno
    ze chce ntakze na swoje utrzymanie.

  • 183. Data: 2007-12-06 13:46:34
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 10:58:04 +0000 (UTC), Jolanta Pers napisał(a):

    > Dzięki, ale nie lubię szajsu, który po dwóch praniach nadaje się tylko na
    > szmatę do podłogi. Przywiązuję się do ubrań.

    Tak mi się przypomniały moje koszule flanelowe które właśnie po dwóch
    praniach, tak jak piszesz, nadawały się na szmatę do podłogi. Ale
    odkąd zabroniłem je żonie prać problem znikł - nagle zrobiły się trwałe
    i nadal dobrze wyglądają. Muszę jednak moją żonę pochwalić - już
    wie że jest coś takiego jak metka i że są tam jakieś symbole
    informujące jak prać ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 184. Data: 2007-12-06 13:50:49
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > raz na kilka dni. Prasowanie 5 min dziennie (gdy się prasuje to co akurat
    > potrzebne). Sprzątanie to godzinka co tydzień. Faktem jest że kobiety
    > potrafią to rozwlec prasując wszystko co się da, robiąc jakieś wymyślne
    > obiady przy których nawet wykonanie surówkami zajmuje pół godziny. Czy
    > sprzątając co chwilę bo widzą kilka pyłków na półce. Albo układając gazety
    > na stoliku "bo przecież to nie może tak leżeć". ;-)
    > Jedynie praca niani jest konkretna, bo zajmuje cały dzień i nie da się z
    > tym nic zrobić (poza posłaniem dziecka do przedszkola).

    Już raz pytałam - ile Twoje dziecko ma lat i kto się nim zajmuje? Bo jeśli
    nie masz dzieci, nie zajmujesz się domem na codzień (takim domem w którym
    mieszka rodzina, a nie tylko Ty sam), to bzdury piszesz takie, że aż głowa
    puchnie:)))
    Anka
    - pracująca matka i żona, która ma pomoc ze strony męża i syna i WIE, że nie
    masz pojęcia o czym piszesz :)))))))))

  • 185. Data: 2007-12-06 13:53:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 11:00:14 +0100, miranka napisał(a):

    > JEST konktraktem, który ma NIE faworyzować. Dlatego kobiecie należy się
    > udział w zyskach (także przyszłych), które mąż wypracował dzięki niej.

    A co ze stratami? Facet mógłby siedzieć całymi dniami w pracy gdyby nie
    to że musiał wracać do rodziny. Mógłby awansować. Mógłby wziąć drugą
    pracę. Mógłby spędzać weekendy pijąc do rana lub wędkując sobie, albo
    podrywając panienki.
    IMHO powinien jeszcze odszkodowanie dostać za zmarnowane lata ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 186. Data: 2007-12-06 13:55:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj8k1o$l0n$5@inews.gazeta.pl...

    > trzeba miec go za co kupic, a jak sie ma dziecko to sa wazniejsze
    > wydatki, kiedys to zrozumiesz

    sa kredyty 0 procent, wynosza od 100 do 200 zl rata , ma za to laptopa.
    , mzoe wziac z netem zaplaci okolo 200 rata i ma internet mobilny z
    laptopem. Przy zarobkach 1300 netto to nie boli a co do piero gdy dojda
    alimenty. I nei bylo by wazniejszego wydatku bo to inwestycja po to
    azeby zarabiac wiecej

    P.

  • 187. Data: 2007-12-06 13:56:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Viking napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości

    > a myslisz kurtka dla dziecka ile kosztuje? proporcjonalnie mniej?:DDD

    zalozmy ze 80 zl, kupujesz ja co meisiac? Nawet co rok nie kupujesz.

    > a buciki? a rekawiczki, szaliczki spodenki?

    codziennie kupujesz?

    P.

  • 188. Data: 2007-12-06 13:57:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Jeżeli ktoś rzeczywiście ciągnie na koszulkach za 7 zł, stanikach za 20,
    > swetrach za 30 i butach za 50, to BARDZO CZĘSTO.

    gowno prawda(sorry za szczerosc), jezlei ktos nosi tylko mmarkowe rzeczy
    po 100 200 zl to nie dziwne ze ma takei pojecie o tanszych rzeczach.

    P.

  • 189. Data: 2007-12-06 13:59:24
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

> [...]
    > i nadal dobrze wyglądają. Muszę jednak moją żonę pochwalić - już
    > wie że jest coś takiego jak metka i że są tam jakieś symbole

    Żona??????????
    A samemu prać swoje ciuchy to nie łaska? Co jeszcze żona za Cebie robi,
    kiedy Ty forsę zarabiasz? Dlaczego nie wynająłeś praczki, żeby żona mogła
    karierę robić i zarabiać tyle, co Ty?
    Oj, faceci, faceci...
    Anka

  • 190. Data: 2007-12-06 14:02:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Jeżeli znasz jakieś źródło t-shirtów za 3 złote, które są w stanie przetrwać
    > pół roku przy praniu raz w tygodniu, to czekam na info przebierając nogami z
    > niecierpliwości. Warunek konieczny: ma się dać w tym wyjść na ulicę i pójść
    > do pracy. (Umysłowej, nie na budowie.) No, będą dobra, niech będą takie za
    > siedem.

    rynek. Ja nosze juz kilk alat takie i jakos prolemu z tym nie mam.
    Uwazam ze trezba miec neizle naj. by cos co jest pdod bluza kupowac za
    kilkadziesiat czy set zlotych.

    P.