  • 21. Data: 2021-11-09 19:46:49
    Temat: Re: Marsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Możesz to rozwinąć?

    > Ale co to ma do opisywanej tu sytuacji?

    IMHO na 95% Marsz Niepodległości na podstawie tego wyłączenia się
    odbędzie 2021-11-11 "z domniemaniem legalności" bo sądy nie zdążą
    zareagować (prawomocnie) a co sądy *potem* orzekną to już całkiem
    inna sprawa.

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2021-11-09 19:53:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 19:40, _Master_ pisze:

    > Sam tu jestem? To z kim rozmawiam? ;-)

    Ale tylko ty się na most wybierasz bo tam gwałcom:P

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-11-09 20:46:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    a ze Shrekiem ;-)

  • 24. Data: 2021-11-09 20:59:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 17:24, _Master_ pisze:
    > Wiesz tam na moście gwałcą
    > Skąd wiesz skąd wiesz?
    > Jak to skąd. Wczoraj byłam, dzisiaj byłam, jutro też pójdę ;-)

    Tyle, ze to nadal nie uniewinnia gwałciciela.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2021-11-09 21:03:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 19:46, A. Filip pisze:
> [...]
    > odbędzie 2021-11-11 "z domniemaniem legalności" bo sądy nie zdążą
    > zareagować (prawomocnie) a co sądy*potem* orzekną to już całkiem

    Jeśli będą chodzili po owym urzędzie, to nawet na 100% mogą. Natomiast
    jak będą chcieli po ulicach, to fakt organizacji imprezy przez urząd - z
    prawnego punktu widzenia - niczego nie zmienia.

    Ustawa o zgromadzeniach to przepis mający na celu umożliwienie
    "spacerowania" po terenie nienależącym do organizatora. Urząd do
    legalnej organizacji musi mieć zgodę władającego terenem. Przywołany
    zapis po prostu uchyla domniemanie, ze może sobie to bez zgody
    władającego zrobić, a nie, ze może robić, co chce.

    Urząd musi dopełnić szeregu czynników. Przede wszystkim zapewnić
    bezpieczeństwo, co w wypadku tej imprezy może być problemem.

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2021-11-09 21:03:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    >odbędzie 2021-11-11 "z domniemaniem legalności" bo sądy nie zdążą
    >zareagować (prawomocnie) a co sądy *potem* orzekną to już całkiem

    Ale to bedzie marsz organizowany przez Szefa Urzedu.

    I w ten sposob prawdziwy marsz niepodeglosci nie odbedzie sie juz dwa
    lata z rzedu :-)

    A jeszcze moze sie cos na Marszu wydarzyc ... i kto bedzie winny?
    Szef? A jak odszkodowanie przyjdzie wyplacic ?

    J.

  • 27. Data: 2021-11-09 21:39:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 20:46, _Master_ pisze:
    > a ze Shrekiem ;-)

    Już ci mówiłem, że nigdzie z tobą nie idę. Sam dupy dawaj. Pamiętaj gwałcom!

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-11-09 21:41:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 21:03, J.F. pisze:

    > Ale to bedzie marsz organizowany przez Szefa Urzedu.
    >
    > I w ten sposob prawdziwy marsz niepodeglosci nie odbedzie sie juz dwa
    > lata z rzedu :-)

    W 2018 też się nie odbył:P

    > A jeszcze moze sie cos na Marszu wydarzyc ... i kto bedzie winny?
    > Szef? A jak odszkodowanie przyjdzie wyplacic ?

    A wtedy to podatnik.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2021-11-10 04:27:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >"spacerowania" po terenie nienależącym do organizatora. Urząd do
    >legalnej organizacji musi mieć zgodę władającego terenem.

    a twierdzisz to na podstawie ktorego przepisu?

    >Przywołany
    >zapis po prostu uchyla domniemanie, ze może sobie to bez zgody
    >władającego zrobić, a nie, ze może robić, co chce.

    Czy mi sie wydaje, czy w niedawnej przeszlosci bywaly jakies parady
    wojskowe na ulicach stolicy ... kto prosil o zgode ?

    Na wroclawskim rynku czasem sie zdarzaja jakies przysiegi czy
    mianowania wojskowych, policjantow i admininistratorow skarbowych :-)

    Ciekawe jak to wyglada - prosza o zgode, czy zapraszaja prezydenta
    miasta na uroczystosc :-)

    Jest w tym maly haczyk - dojazd blokuje pare slupkow na ulicy, klucz
    do nich ma chyba SM :-)

    >Urząd musi dopełnić szeregu czynników. Przede wszystkim zapewnić
    >bezpieczeństwo, co w wypadku tej imprezy może być problemem.

    No to nie zapewni, a potem sie zobaczy :-)

    J.

  • 30. Data: 2021-11-10 11:33:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 21:39, Shrek pisze:
    > Już ci mówiłem, że nigdzie z tobą nie idę. Sam dupy dawaj. Pamiętaj gwałcom!

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale dalej zemną rozmawiasz ;-)