  • 41. Data: 2021-11-10 15:50:37
    Temat: Re: Marsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 15:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Skoro za Michnika taki status miał Kiszczak i tacy jak Ty...
    > Koło historii :-)

    Coraz ciężej o żyjącego kombatanta...

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2021-11-10 16:15:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.11.2021 o 14:51, _Master_ pisze:
    > Bo ty szczaiłeś że chodzi o czarownice z mostu.

    Ja z mostów nie szczę (ani nie szczajam).
    Na chodzące czarownice też nie.
    Ale co kto lubi...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 43. Data: 2021-11-10 16:28:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 10 listopada 2021 o 15:44:47 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Ichszy czy najszy?

    W sumie rzeczywiście to wyjęcie spod prawa o zgromadzeniach zgromadzeń "organkowych"
    na dwa głosy (reżimowych i kościółkowych - hmmm, w sumie mógłby tu też podpadać
    "kościół FSM" - zarejestrowali im to w końcu czy nie?) jest w ustawie z 2015.
    Pytanie, o co właściwie mogło chodzić i czy miały być kolejne ustawy dla tych
    zgromadzeń "organkowych" - czy też jak je właściwie traktować?

    Zaś w zjebanym przez SN projekcie ustawy zmieniającej, z 2016, był zapis, że
    "zgromadzenie podlegające prawu o zgromadzeniach nie może mieć miejsca w czasie i
    miejscu zgromadzenia niepodlegającego".
    Ale w tekście ostatecznie (nocnym expresem, projekt poselski z grudnia 2016 i ustawa
    z grudnia 2016) uchwalonym tego zapisu już nie ma - specjalnie dziś porównywałem.
    Dla pewności również z tekstem ujednoliconym.

    I powstaje pytanie, na jakiej podstawie ten jakiś tam urząd ma mieć pierwszeństwo
    przed innym zgłoszonym marszem?
    Czyżby pisiory zapomniały, że ten artykuł jednak wyleciał?

  • 44. Data: 2021-11-10 17:00:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I musiałeś to wyrazić publicznie?

    Uważaj bo Ziobro Szatana już ściga za publiczne pierdolenie ;-)

  • 45. Data: 2021-11-11 08:34:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    SB-ków nadal dostatek.

    -----

  • 46. Data: 2021-11-11 13:02:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.11.2021 o 15:52, Olin pisze:
    > To teraz Bąkiewicz i jego dresiarze będą mieli status osób represjonowanych
    Kolega szanowny czerpie wiedzę o narodowcach z TVN? To tak, jakby wiedzę
    o polskich partyzantach czerpać z Nowego Kuriera albo z Der Sturmer.
    Jacek

  • 47. Data: 2021-11-11 13:04:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.11.2021 o 16:27, Kviat pisze:
    > Dla normalnych ludzi jak najbardziej zrozumiałej.
    Norma to przeciwieństwo patologii, tyle tylko, że jeden obserwuje z
    zewnątrz, a drugi od środka.
    Jacek

  • 48. Data: 2021-11-12 09:40:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ten to akurat z Trybuny Ludu i od Urbana.

    -----

  • 49. Data: 2021-11-14 15:57:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...

> [...]

    >I powstaje pytanie, na jakiej podstawie ten jakiś tam urząd ma mieć
    >pierwszeństwo przed innym zgłoszonym marszem?

    A moze w druga strone - zeby ktos nie zglosil zgromadzenia w dniu
    11.11.2022 na placu Defilad.

    >Czyżby pisiory zapomniały, że ten artykuł jednak wyleciał?

    Wielce mozliwe, przeciez prawo u nich to tylko na pokaz.

    J.