  • 31. Data: 2021-11-10 11:35:22
    Temat: Re: Marsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 20:59, Robert Tomasik pisze:
    > Tyle, ze to nadal nie uniewinnia gwałciciela.

    Jeśli czarownica przyniesie pisemne wyrażenie zgody spisane u notariusza...
    Jak karzą nowe zachodnie standardy...
    to nie ma mowy o gwałcie ;-)

  • 32. Data: 2021-11-10 11:37:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 11:35, _Master_ pisze:

    > Jeśli czarownica przyniesie pisemne wyrażenie zgody spisane u notariusza...
    > Jak karzą nowe zachodnie standardy...
    > to nie ma mowy o gwałcie ;-)

    Przecież czarownic nie będzie - sami patrioci. Na wzajem będziecie się
    ruchać? ;)
    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-11-10 12:55:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To będzie test na to czy czarownice mają jaja i odważą się urządzić
    kontrmanifestację ;-)

    Przecież tak im bardzo zależało żeby 11 na moście...

  • 34. Data: 2021-11-10 12:57:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Lubisz muzykę?
    To idź do pokoju nr 5 i sprzedaj się na organy

  • 35. Data: 2021-11-10 13:44:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.11.2021 o 12:55, _Master_ pisze:
    > To będzie test na to czy czarownice mają jaja i odważą się urządzić
    > kontrmanifestację ;-)

    Czegoś nie rozumiem... powiadasz, że wolicie kobiety z jajami?
    Ja tam wolę, gdy kobiety nie mają jaj.
    Ale co kto lubi...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 36. Data: 2021-11-10 13:58:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 13:44, Kviat pisze:

    > Czegoś nie rozumiem... powiadasz, że wolicie kobiety z jajami?
    > Ja tam wolę, gdy kobiety nie mają jaj.
    > Ale co kto lubi...

    Przecież on idzie bo tam gwałcom;)

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2021-11-10 14:51:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Bo ty szczaiłeś że chodzi o czarownice z mostu. 14 sztuk ;[-)

  • 38. Data: 2021-11-10 14:54:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-10-listopada-2021 o 13:58, Shrek pisze:
    > Przecież on idzie bo tam gwałcom;)

    No właśnie jeszcze NIE. I nie wiadomo czy będzie frekwencja do gwałcenia.
    Przyjdą nie przyjdą... ;-)

  • 39. Data: 2021-11-10 15:43:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skoro za Michnika taki status miał Kiszczak i tacy jak Ty...
    Koło historii :-)

    -----
    > To teraz Bąkiewicz i jego dresiarze będą mieli status osób represjonowanych czy
    kombatantów?

  • 40. Data: 2021-11-10 15:44:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ichszy czy najszy?