  • 11. Data: 2021-11-09 18:02:31
    Temat: Re: Marsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

    > Hmm, chyba organizatorem będzie ten "Jan Józef Kasprzyk, szef Urzędu ds.
    Kombatantów i Osób Represjonowanych".
> [...]
    > tak porypały prawo o zgromadzeniach, że jak "organizuje organ władzy
    > publicznej" to zgromadzenie wypada spod ustawy (swoją drogą ciekawy
    > zapis w ustawie - wyłączający spod tejże ustawy) i za zgromadzenie
    > nikt nie jest odpowiedzialny, nikt nie musi reprezentować
    > organizatora, nie trzeba powiadamiać, gmina i kulsoństwo nie musi
    > zabezpieczać itp.
    > Wychodzi, że to wpada pod przepisy ogólne - a wg takich np. nie wolno chodzić po
    jezdni...
    > Bardzo wolskie to prawo... A i tak dziwne, że dopiero po 5 latach po to sięgnęli,
    żeby dowalić Trzaskowskiemu - ciekawe, czy tak ich wkurzył, że puściły im nerwy?
    > Ale właściwie luz, bo przecież nikt za to nie odpowie.
    > Co najwyżej ten ww. kamikadze, jak będzie bardzo źle, to poda się do
    > dymisji, ale ziobrokatura nic mu nie zrobi - a pewnie za pół roku
    > wypłynie na jeszcze lepszej posadzie.

    Akurat tą ustawę uchwaliło PO "w samej końcówce" 2015-07-24
    Po wygranej Dudy (2015-05-24) , przed przegraniem wyborów Sejmowych
    (2015-10-25).

    Jak temu podłemu PiS nie wstyd wykorzystywać prawa uchwalonego przez PO
    przeciw PO. HAŃBA! :-)

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2021-11-09 18:09:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 9 listopada 2021 o 18:02:33 UTC+1 A. Filip napisał(a):

> [...]
    > (2015-10-25).
    >
    > Jak temu podłemu PiS nie wstyd wykorzystywać prawa uchwalonego przez PO

    Echhh, poszukaj sobie, jaką to ustawę uchwaliło wtedy PO.
    A jaką odpierdzieliły pisiory ledwo rok później.
    I jak projekt został zjebany m.in. przez Sąd Najwyższy:
    https://bip.brpo.gov.pl/sites/default/files/021-499_
    16%20Uwagi%20SN%20do%20projektu%20ustawy%20o%20zm.%2
    0ustawy%20-%20Prawo%20o%20zgromadzeniach.pdf
    Już nie chce mi się szukać, jakim nocnym ekspresem to przeszło - projekt był
    poselski, ciekawe, czy w ogóle musieli SN prosić o opinię.

  • 13. Data: 2021-11-09 18:14:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 9 listopada 2021 o 17:59:06 UTC+1 Shrek napisał(a):

    żeby dowalić Trzaskowskiemu - ciekawe, czy tak ich wkurzył, że puściły im nerwy?
    > Przecież na stulecie już raz marsz ukradli.

    A jak to było? Już nie pamiętam.
    To nie p.o.rezydent wtedy sobie z nimi maszerował? Czy jednak osobno, trochę
    wcześniej, choć tą samą trasą?

    > Jasne...

    A co mu szkodzi w razie czego?
    Pewnie mu się już ta posada znudziła, za zasługi dostanie lepszą, a czy ją
    "udźwignie" to już Polski problem, nie pisiorów.
    Cały problem jest w tym, że wśród pisiorów takich kamikadze jest mrowie - a z takimi
    się ciężko walczy, o czym się przekonali USAńczycy pod koniec wojny na Pacyfiku...

  • 14. Data: 2021-11-09 18:33:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Już nie chce mi się szukać, jakim nocnym ekspresem to przeszło -
    > projekt był poselski, ciekawe, czy w ogóle musieli SN prosić o opinię.

    Ale PiS §2.1 kluczowy w tym wątku zostawił jak go PO zapisało?

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2021-11-09 18:49:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak to było? Już nie pamiętam.

    Normalnie. Zebranie u naczelnika - z okazji wszyskich świętych

    - to co robimy na 100lecie odzyskania niepodległości?
    - e tam to dopiero za dwa lata!
    - jak kurwa za rok - 11 listopada będzie!
    - no wiem że 11 - zawsze jest jedenastego.
    - ale w tym roku kurwa!
    - jak to w tym?
    - normalnie - do stu policz!
    - no liczę - 2020
    - popierdoliłeś z cudem nad wisłą! policz jeszcze raz!
    - o kurwa w tym!
    - pomysły panowie!
    - to może... już wiem nazwijmy S8 bohaterów bitwy 1920 - ona przez
    radzymin przechodzi, to gdzieś obok było!
    - ona się kurwa w radzyminie kończy!
    - raczej zaczyna.
    - chuj wie, no ale zawsze w radzyminie...
    - panowie w tym radzyminie to za dwa lata kurwa!
    - a kurwa rzeczywiście.
    - panowie to moze zróbmy jakieś uroczystości?
    - nie da razy naziołki maszerują, będzie biednie przy nich wyglądać.
    - to porozmawiaj z kim trzeba i powiedz, że teraz to my jesteśmy
    największe nazioły w mieście!
    - rozmawiałem - mówią żebyśmy wypierdalali!
    - no dobra - to my wypierdalamy i sobie przed nimi przejdziemy i powiemy
    że 100 tyś pojawiło się na obchodach - główka pracuje! A i za dwa lata
    pierdolnij te tabliczki na tej es osiem młody!

    > To nie p.o.rezydent wtedy sobie z nimi maszerował? Czy jednak osobno, trochę
    wcześniej, choć tą samą trasą?

    Razem - to był "marsz wspólnotowy". Tylko bali się wpierdol od naziołków
    dostać, bo oni wcale tym pomysłem nie byli zachwyceni, więc służby
    pilnowały żeby organy wpierdolu nie dostały przypadkiem - stąd przerwa
    między "wspólnotami".

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-11-09 18:58:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 18:33, A. Filip pisze:

    > Ale PiS §2.1 kluczowy w tym wątku zostawił jak go PO zapisało?

    Wcale - ty masz co peło zmieniło w ustawie

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    120001115/O/D20121115.pdf

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-11-09 19:26:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 17:36, Shrek pisze:
    > Nie wiem mistrzu jak ci to powiedzieć, ale tylko ty chyba się wybierasz:P

    Na most? Śmiem twierdzić że w tvnie pokażą whooj ludzi, rac i transparentów.
    Żeby tylko most wytrzymał?

    Może Czaskoski nie przekupi jakiegoś specjalisty i nie zauważy "pęknięć" ;-)

  • 18. Data: 2021-11-09 19:32:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 19:26, _Master_ pisze:

    > Na most? Śmiem twierdzić że w tvnie pokażą whooj ludzi, rac i
    > transparentów.

    Tu w wątku o gwałceniu na moście tylko ty.

    > Żeby tylko most wytrzymał?

    Zeby ci dupa wytrzymała:P

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-11-09 19:40:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 19:32, Shrek pisze:
    > Tu w wątku o gwałceniu na moście tylko ty.

    Sam tu jestem? To z kim rozmawiam? ;-)

  • 20. Data: 2021-11-09 19:40:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 16:27, A. Filip pisze:

    > IMHO raczej+ ogarnęli w*jednorazowej* perspektywie.

    Możesz to rozwinąć?

    > Sam SN nie rozpatrzył skargi nadzwyczajnej Ziobry na skasowanie
    > rejestracji Marszu Niepodległości jako zgromadzenia cyklicznego przed
    > musztardą po obiedzie bo "trzeba się trzymać (czasochłonnych) procedur".
    > Będzie mało czasu na jakąkolwiek decyzje sądu*przed Marszem*, tym
    > bardziej na prawomocną. Po marszu decyzje sądów będą "na przyszłość".

    Ale co to ma do opisywanej tu sytuacji?

    --
    Robert Tomasik