  • 71. Data: 2009-10-24 11:27:14
    Temat: Re: Marczuk-Pazura a przyjmowanie płatności gotówką
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > no jak kupisz, to nic nie tracisz :)
    > no chyba ze co najwyzej zaliczke/zadatek, jesli taki wplaciles

    czyli co? Konsensus? Na liscie dyskusyjnej? Nie mozliwe :)

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 72. Data: 2009-10-24 12:55:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    Budzik pisze:
    > kolejny dziwny wymysł.
    > Z iloma takimi firmami sie spotykasz?
    > Pliss, nie przsadzajmy.

    Z wystarczającą by w przeciągu tych kilkunastu lat być w plecy ponad
    półtora miliona złotych.
    Tyle mnie kosztował ten obowiązek, jeśli nie więcej.
    Inne firmy zapewne też mają w plecy jakieś pieniądze - jedne mniejsze
    inne większe, a jeszcze inne w ogóle splajtowały przez to.

    I to powinno wystarczyć jako kwintesencja całej dyskusji.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 73. Data: 2009-10-24 15:42:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@e...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Z wystarczającą by w przeciągu tych kilkunastu lat być w plecy ponad
    > półtora miliona złotych.

    z gory przepraszam, nie zauwazyłem ze przesąlwny Arek vel Arnold B.
    wypisujacy głupoty na usenecie to ty...
    Sorry, koniec dyskusji.
    BTW wspolczuje tego straconego poltora miliona...

    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

  • 74. Data: 2009-10-26 02:09:05
    Od: Gen 101 <g...@g...com>

    On 20 Paź, 09:41, wombi <w...@u...to.onet.eu> wrote:

    > Dla uzyskania odpowiedzi na moje pytanie to co napisałeś właśnie nie ma
    > znaczenia :)
    > Nie interesują mnie w tym momencie zarzuty łapówkarskie tylko ten
    > konkretny wycinek sprawy o którym napisałem.

    swego czasu była ustawa szczególna, ale zniknęła i pewnie sankcje
    zmalały za obrót gotówkowy kwotami wysokiej wartości

  • 75. Data: 2009-10-26 08:36:49
    Od: kaźmir kazikowski <k...@g...com>

    On 20 Paź, 09:25, wombi <w...@u...to.onet.eu> wrote:
> [...]
    > oraz
    > 2) jednorazowa wartość transakcji, bez względu na liczbę wynikających z
    > niej płatności, przekracza równowartość 15.000 euro przeliczonych na
    > złote według średniego kursu walut obcych ogłaszanego przez Narodowy
    > Bank Polski ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym
    > dokonano transakcji.
    >
    > Pytanie: łgała (cały czas zakładając, że agent CBA był przedsiębiorcą)
    > czy też są jakieś przepisy np. w ustawie o VAT, które wyłączają
    > obowiązek dokonywania rozliczeń za pośrednictwem rachunku bankowego?

    nie ważne ważne że ma seksapil, i jej walory sa mocne :)

  • 76. Data: 2009-10-26 08:38:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Odnośnie limitu 15000EUR:

    http://www.vat.pl/firmy_beda_musialy_rejestrowac_tra
    nsakcje_gotowkowe_odsetki_i_platnosc_5505.php

    --
    Tomek

  • 77. Data: 2009-10-26 08:41:28
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-10-2009 o 09:38:24 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Odnośnie limitu 15000EUR:
    >
    > http://www.vat.pl/firmy_beda_musialy_rejestrowac_tra
    nsakcje_gotowkowe_odsetki_i_platnosc_5505.php

    Źródło nie jest płatne więc też wklejam:
    http://www.gazetapodatkowa.pl/artykul,73513.html

    --
    Tomek

  • 78. Data: 2009-10-26 08:43:16
    Od: kaźmir kazikowski <k...@g...com>

    On 22 Paź, 11:43, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    >
    > bzdura.
    > czy limit dozwolonej predkosci na poziomie 300 tyiecy uznasz za limit?
    > Bo przeciez sa samochodu, ktore potrafia jechac wiecej.

    > No wlasnie cały czas nie wskazałes, kogo to dotyka.

    > dobrze, ze sam sie z tego smiejesz.

    > takie gadaie to sranie.
    > Mow albo powiedz ze nie masz pomysłu.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ;www.rowery.rejtravel.pl
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

    wszystko jest sraniem :0 to wazna czynność

  • 79. Data: 2009-10-26 09:15:31
    Od: pamietnik basi <z...@g...com>

> [...]
    > czy też są jakieś przepisy np. w ustawie o VAT, które wyłączają
    > obowiązek dokonywania rozliczeń za pośrednictwem rachunku bankowego?

    wiecej kasy zbije teraz jako celebrytka niz dostanie grzywny :)