  • 1. Data: 2009-10-20 08:20:27
    Temat: Sąd Diecezjalny
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    Otrzymałem wezwanie do Sądu Diecezjalnego (odległego od mojego miejsca
    zam). Czy mam obowiązek wstawic się?

  • 2. Data: 2009-10-20 08:22:37
    Temat: Re: Sąd Diecezjalny
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 10:20:27 +0200, Zorka napisał(a):

    > Otrzymałem wezwanie do Sądu Diecezjalnego (odległego od mojego miejsca
    > zam). Czy mam obowiązek wstawic się?

    Ja bym już się wstawił ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-10-20 08:27:14
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    Olgierd pisze:

    > Ja bym już się wstawił ;-)

    Ja też bym sie nie wstawił ... ale.... w obecnym kościelnym państwie
    może mi grożą jakieś konsekwencje, kary itd ...
    Tutaj już naprawde nic nie wiadomo.

    Moje pytanie o obowiązek wstawiennictwa jest jak najbardziej poważne.
    Prosze o odpowiedzi i ewentualne podanie podstaw prawnych.

    (prosze się nie smiac, nie jestem prawnikiem).

    Pozdr

  • 4. Data: 2009-10-20 08:34:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Zorka pisze:

    > Moje pytanie o obowiązek wstawiennictwa jest jak najbardziej poważne.
    > Prosze o odpowiedzi i ewentualne podanie podstaw prawnych.

    Skoro jest obowiązek wstawiennictwa, należałoby się z całą
    powagą posłuchać Olgierda, który w przeciwieństwie do Ciebie,
    prawnikiem jest :)

    6008

  • 5. Data: 2009-10-20 08:35:02
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 20, 10:27 am, Zorka <c...@v...pl> wrote:

    > Ja też bym sie nie wstawił ...

    [ciach]

    > (prosze się nie smiac, nie jestem prawnikiem).
    >
    > Pozdr

    ale co znaczy "wstawic" chyba wiesz :)

  • 6. Data: 2009-10-20 08:36:00
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Skoro jest obowiązek wstawiennictwa, należałoby się z całą powagą
    > posłuchać Olgierda, który w przeciwieństwie do Ciebie, prawnikiem jest :)

    Możesz mi przedstawic jakąś podstawę prawną odnośnie tego OBOWIAZKU?

  • 7. Data: 2009-10-20 08:37:00
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    BK pisze:

    > [ciach]

    > ale co znaczy "wstawic" chyba wiesz :)

    Wiem, że moze to byc smieszne.

    Zapytam inaczej: mam obowiązek tam iśc? Czy grozi mi jakas kara jezeli
    nie pojde?

  • 8. Data: 2009-10-20 08:37:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zorka napisał(a):

    > Możesz mi przedstawic jakąś podstawę prawną odnośnie tego OBOWIAZKU?

    Odmów 10 zdrowasiek w intencji Prezesa Sądu czy jak się tam nazywa
    odpowiednik i już ;P

    j.

  • 9. Data: 2009-10-20 08:40:47
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 20 Oct 2009 10:36:00 +0200, Zorka napisał(a):

    > Możesz mi przedstawic jakąś podstawę prawną odnośnie tego OBOWIAZKU?

    Panowie wyżej nabijają się z Ciebie, ale nie łapiesz, więc pozwolę sobie
    wyjaśnić - chodzi o grę słów, spowodowaną Twoim błędem.

    Użyłaś słowa "wstawić" zamiast "stawić", a tego pierwszego zwrotu używa się
    raczej w odniesieniu do stanu po spożyciu alkoholu :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2009-10-20 08:42:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Zorka pisze:

    > Wiem, że moze to byc smieszne.

    No nie wiem czy Gandalf Biały, który będzie Cię sądził ucieszy
    się z tego, że się wstawiłaś na czas.
    6008