  • 101. Data: 2004-01-27 21:59:48
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-27 07:17, Użytkownik Andrzej_K. napisał:

    > Ja w postach Hanki nie widzę sarkazmu. Wygląda mi
    > to bardziej na osłupienie_ździwienie_politowanie, że
    > ktoś kto na czymś się absolutnie nie zna nie tylko
    > zabiera głoś w danej sprawie, ale, że jeszcze wydaje
    > autorytatywne opinie.

    czlowieku, jezeli smierc kogos nie jest dla Ciebie wystarczajacym
    doswiadczeniem, aby zabierac glos w dyskusji, to nie mamy o czym
    dyskutowac.

    marcin

  • 102. Data: 2004-01-27 22:01:40
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-27 10:02, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > jako argumentów użyj czegoś więcej niż swoich "faktów" wyssanych z palca:-))

    w tym miejscu przesadzilas. smierc to fakt wyssany z palca? jestes
    bardziej zalosna niz sadzilem...

    marcin

  • 103. Data: 2004-01-27 23:39:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > w tym miejscu przesadzilas. smierc to fakt wyssany z palca?

    A gdzie mam pewność, ze nie wymyśliłeś sobie tego? Prosiłam o podanie FAKTÓW
    a nie informacji na zasadzie "jedna ciocia drugiej cioci powiedziala". Poza
    tym nawet zakladając, ze pisałeś prawdę to w dalszym ciągu nie widzę powodów
    dla którego ja nie mialabym trzymac psa takiej rasy. gdyby sprawcą wypadku
    był np labrador przekonywałbyś mnie, że jest to pies morderca? Poprosiłam
    Cię o statystyki wypadków bo skoro bijesz na alarm to jesteś zapewne
    zorientowany w temacie. A to, że ktoś nie umiał wychować psa lub dostrzec w
    porę jakiś sygnałow alarmowych jest winą własciciela a nie psa [nie licząc
    jednostkowych wadliwych psychicznie egzemplarzy - ale taka wada by sie
    uzewnętrznila wczesniej niż po 6 latach - chyba ze wlasciciele to
    zignorowali]. tym bardziej nie calej rasy. Setki osób giną w wypadkach
    samochodowych każdego roku, ale jakoś ta ponura statystyka nikogo nie
    sklania do glosowania za zamknięciem fabryk samochodow czy zaprzestania ich
    użytkowania. Zaraz pewnie napiszesz, ze Ty nie korzytasz z samochodów i
    jeżdzisz tylko wierzchem.

    >jestes
    > bardziej zalosna niz sadzilem...

    Mówiłam już że normy wychowania nie zezwalają mi na wyartykułowanie opinii
    na Twój temat. Ale pewnie możesz się jej domyślić:-))

    HaNkA

  • 104. Data: 2004-01-28 06:48:02
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    > czlowieku, jezeli smierc kogos nie jest dla Ciebie wystarczajacym
    > doswiadczeniem, aby zabierac glos w dyskusji, to nie mamy o czym
    > dyskutowac.

    zdecydowanie popieram
    slyszal ktos przy okazji dawno historie jak 'oswojony'
    lew zjad swojego trenera?
    milosc miloscia, instynkt instynktem, cechy rasy sa niezmienne
    o ile jest zachowany rodowod, krzyzowki sa bardziej lagodniejsze niz
    silne cechy charakteru rod...
    tym psom nie mozna zaufac, nie oszukujmy sie sami!

  • 105. Data: 2004-01-28 10:00:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Krzys" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

    > slyszal ktos przy okazji dawno historie jak 'oswojony'
    > lew zjad swojego trenera?

    Uroczy przykład. Długo nad nim myślałes?:-) Pytanie pomocnicze - widzisz
    różnicę między oswojeniem a udomowieniem? Pies towarzyszy człowiekowi od
    tysiącleci.

    > cechy rasy sa niezmienne

    Bardzo mnie cieszy ta wypowiedż. I zgadzam się z nią w pełni. Rottweiler
    jest psem pasterskim a nie jak większość oszołomów twierdzi psem bojowym.
    Sluzył jako pies obrończy, a od prawie stu lat jest zakwalifikowany jako
    pies policyjny. Polecam zapoznać się z oficjalnym wzorcem rasy na
    http://www.alegranda.com/wzorzec_rasy_pl.htm , który mówi między innymi
    "Zasadniczo jest przyjacielski i pokojowo usposobiony, lubi dzieci, łatwo
    się przywiązuje, jest posłuszny, łatwy do prowadzenia i do pracy"

    >krzyzowki sa bardziej lagodniejsze niz

    ROTFL. Totalna bzdura. Spróbuj użyć wyobrażni jaką to milutką krzyżówke
    otrzymasz, ze skrzyżowania tosa inu z owczarkiem kaukaskim. No chyba że
    myślałeś o krzyżowaniu jamnika z yorkiem.

    > nie oszukujmy sie sami!

    Też bym była za tym. O pisaniu wyssanych z palca madrości nie mówiąc:-))
    Polecam mniej TVNu a wiecej ksiązek kynologicznych:-)

    HaNkA

  • 106. Data: 2004-01-28 10:16:11
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-28 00:39, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > A gdzie mam pewność, ze nie wymyśliłeś sobie tego?

    nie oceniaj swiata przez pryzmat swojego "ja"

    marcin

  • 107. Data: 2004-01-28 10:16:54
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-28 00:39, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > A gdzie mam pewność, ze nie wymyśliłeś sobie tego?

    wymyslac sobie czyjas smierc... wiesz, gdyby to byl real, to dostalabys
    w twarz.

    marcin

  • 108. Data: 2004-01-28 10:17:21
    Temat: Odp: Mandat za psa!!!
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bv6sqm$nob$...@a...news.tpi.pl...

    > A gdzie mam pewność, ze nie wymyśliłeś sobie tego? Prosiłam o podanie
    FAKTÓW

    Apropos faktów.
    Boję się, że wkrótce w FAKCIE alo inym SUPEREXPRESSie będziemy moli
    przeczytać: W Katowicach rottweiler zagryzł dziecko!!!
    Oby nie!!

    Pozdrawiam
    Krzychu (ugryziony 18 lat temu przez dobermana)

    PS. Mieszkam obecnie z żoną u teściów, którzy też mają rotiego, ale w kojcu
    na podwórzu. Potulny jak baranek, ale kiedyś mnie poważnie wystraszył, gdy
    wieczorem był już wypuszczony z kojca, a ja w garażu pompowałem koło w
    samochodzie i odgłos pompki nie spodobał się psu, który zaczął warczeć.
    Uspokoiłem go dopiero przerywając pompowanie i kilkakrotnie mówiąc do psa po
    imieniu.

  • 109. Data: 2004-01-28 11:41:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

    > Boję się, że wkrótce w FAKCIE alo inym SUPEREXPRESSie będziemy moli
    > przeczytać:

    Czytasz takie szmatławce? To wiele wyjaśnia. Zacznij czytać coś co podaje
    fakty, nie zaś tak sie nazywa:-)

    >W Katowicach rottweiler zagryzł dziecko!!!

    Wierzę, ze bardzo byście tego chcieli razem z Panem_Superznawcą_Psów.

    > Oby nie!!

    Wzrusza mnie ta troska. Gdyby jeszcze była szczera

    > Uspokoiłem go dopiero przerywając pompowanie i kilkakrotnie mówiąc do psa
    po
    > imieniu.

    No i jakoś zyjesz. Gdyby pogląd Marcina był sluszny już powinieneś wąchać
    kwiatki od spodu. Chyba, że zaraz uslyszę teorię, że rottweilery zjadają
    tylko dzieci.

    HaNkA, co dziwnym trafem nie mieszka w Katowicach:-)

  • 110. Data: 2004-01-28 11:43:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > nie oceniaj swiata przez pryzmat swojego "ja"

    To nie ja piszę bzdury. Poza tym, widzę że z taniej psychoanalizy psich
    zachowań przerzuciłeś się na równie "udaną" psychonalizę ludzkich:-)) Jak to
    mówią? Lekarzu lecz sie sam?:-)))

    HaNkA