  • 1. Data: 2008-10-10 09:13:24
    Temat: Mandat za parkowanie - po 5 i pół roku
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl>

    Witam grupę,
    mam takie pytanie, wczoraj listem poleconym z zarządu dróg i utrzymania miasta
    we Wrocławiu przyszło upomnienie do mojego ojca za nieopłacony postój w dniu
    10.04.2003 czyli sprzed ok. 5 i pół roku temu oraz przekaz pocztowy do
    opłacenia w kwocie 58.80 zł. Co gorsze auto zostało sprzedane ok. lutego 2003r.
    wiec to nie ojciec źle zaparkował tylko nowy właściciel. a najgorsze jest to,
    że ojciec zmarł 15.04.2003r i do dnia dzisiejszego mama zdążyła ze trzy razy
    zrobić porządki w dokumentach i nie ma umowy sprzedaży tego auta.
    Czy takie upomnienie za parkowanie z przed ponad 5 lat nadal jest ważne?
    Ew. proszę o poradę jak można rozwiązać ten problem, bo nie uśmiecha mi się
    płacić prawie 60 zł za kogoś

    Pozdrawiam,
    --
    Kornio

  • 2. Data: 2008-10-10 09:37:52
    Temat: Re: Mandat za parkowanie - po 5 i pół roku
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kornio" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    jak ci sie chce, to mozesz odpisac im, ze po pierwsze adresat nie zyje, co
    juz samo w sobie konczy sprawe, po drugie ze auto zostalo sprzedane i niech
    szukaja nowego wlasciciela

  • 3. Data: 2008-10-10 14:04:43
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > jak ci sie chce, to mozesz odpisac im, ze po pierwsze adresat nie zyje, co
    > juz samo w sobie konczy sprawe, po drugie ze auto zostalo sprzedane i
    > niech szukaja nowego wlasciciela

    A niby dlaczego fakt zgonu ma konczyc sprawe?

    Cezar

  • 4. Data: 2008-10-10 14:42:42
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > A niby dlaczego fakt zgonu ma konczyc sprawe?

    Bo zarzad drog odpusci.

  • 5. Data: 2008-10-10 15:09:45
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Cezar wrote:

    > A niby dlaczego fakt zgonu ma konczyc sprawe?

    a kogo sad wezwie, zeby ustalic kierujacego pojazdem w danym dniu?

    gacek

  • 6. Data: 2008-10-10 18:04:19
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > a kogo sad wezwie, zeby ustalic kierujacego pojazdem w danym dniu?

    To nie postepowanie o wykroczenie, ale sprawa cywilna. To znacznie upraszcza
    patrzac od strony wierzyciela.

    Cezar

  • 7. Data: 2008-10-10 20:45:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Kornio" <k...@p...onet.pl> napisał w
    >Co gorsze auto zostało sprzedane ok. lutego 2003r.
    > wiec to nie ojciec źle zaparkował tylko nowy właściciel.

    Gorsze? Napisz, że z Twojej wiedzy wynika, że wtedy auto było już sprzedane
    i w dodatku ojciec nie żyje. Jak będą skrupulatni to sobie będą szukać kiedy
    kto 'wyrejestrował' czy 'zarejestrowal'.
    Właśnie. Czy ojciec wyrejestrował auto po sprzedaży?

  • 8. Data: 2008-10-10 21:34:59
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Właśnie. Czy ojciec wyrejestrował auto po sprzedaży?

    Nie mial takiego obowiazku przeciez.

    Jacek Kustra

  • 9. Data: 2008-10-11 08:07:05
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał

    Nie ma już obowiązku zgłoszenia zbycia pojazdu?

  • 10. Data: 2008-10-11 08:09:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A niby dlaczego fakt zgonu ma konczyc sprawe?

    To kary sie dziedziczy? Dziecko, nie zyjemy w sredniowieczu ....

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl