  • 11. Data: 2012-03-28 13:00:01
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-28 13:02, Nixe pisze:
    > "Ergie" <e...@s...pl> napisał

    > Za ustawą:
    > http://samorzad.infor.pl/akty-prawne/DZU.1997.123.00
    00779,ustawa-o-strazach-gminnych.html:

    > art.12
    > a.. straż ma prawo do [...] usuwania pojazdów i ich unieruchamianie przez
    > blokowanie kół w przypadkach, zakresie i trybie określonymi w przepisach o
    > ruchu drogowym,
    >
    > Za PORDem:
    > a.. Przepisy ustawy stosuje się_również_do ruchu odbywającego
    > się_poza_drogami_publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia
    > zagrożenia bezpieczeństwa uczestników tego ruchu.

    dodałbym jeszcze podpunkt 2: wynikającym ze znaków i sygnałów drogowych.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2012-03-28 13:02:43
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "Ergie" <e...@s...pl> napisał

> [...]

    się_poza_drogami_publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia
    zagrożenia bezpieczeństwa uczestników tego ruchu.

    Jeszcze coś wyjaśnić?

    N.

  • 13. Data: 2012-03-28 13:03:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >się_poza_drogami_publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia
    >zagrożenia bezpieczeństwa uczestników tego ruchu.

    Tak - czy omawiany przypadek to bylo zagrozenie bezpieczenstwa
    uczestnikow tego ruchu ?

    J.

  • 14. Data: 2012-03-28 13:04:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-28 13:03, J.F pisze:
    > Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup
    00779,ustawa-o-strazach-gminnych.html:

    > Tak - czy omawiany przypadek to bylo zagrozenie bezpieczenstwa
    > uczestnikow tego ruchu ?

    Nie zastosowanie się do znaków....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 15. Data: 2012-03-28 13:12:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Mar 2012 13:04:39 +0200, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    >Nie zastosowanie się do znaków....

    bez wątpienia tak.
    Ale przecież nie o to było pytanie.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2012-03-28 13:26:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]

    > się_poza_drogami_publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia
    > zagrożenia bezpieczeństwa uczestników tego ruchu.

    A gdzie tu zagrożenie?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 17. Data: 2012-03-28 13:34:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > bez wątpienia tak.
    > Ale przecież nie o to było pytanie.

    Ale do tego odnosi się dalsza część przepisu cytowanego wcześniej, który
    nie został zacytowany.... Został przedstawianu podpunkt 1, a jest
    jeszcze podpunkt 2....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 18. Data: 2012-03-28 13:43:41
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup
    0000779,ustawa-o-strazach-gminnych.html:

    > Tak - czy omawiany przypadek to bylo zagrozenie bezpieczenstwa uczestnikow
    > tego ruchu ?

    Nie wiem, nie mam szklanej kuli.

    N.

  • 19. Data: 2012-03-28 13:45:50
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    > A gdzie tu zagrożenie?

    Ja pitolę, następny :(
    Nie wiem, nie mam szklanej kuli. Pytanie było jakim cudem SM może
    interweniować na terenie prywatnym.
    Otóż może. Po resztę szczegółów proponuję zwrócić się do samej SM.

    N.

  • 20. Data: 2012-03-28 13:46:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, March 28, 2012, 12:14:24 PM, you wrote:

    [...]

    > PoRD Art 1 p 2....

    Zaistniało zagrożenie bezpieczeństwa ruchu?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl