  • 1. Data: 2012-03-28 12:40:08
    Temat: Zwrot kosztów dojazdu
    Od: "Duckbill" <a...@i...eu>

    Moje pytanie dotyczy następujacej sprawy:

    - jestem na szkoleniu poza miejscem zamieszkania (odległość
    od domu to 220km)
    - zostałam wezwana przez policję na komendę w miejscu
    zamieszkania, w celu złożenia zeznań (zostałam okradziona, a
    raczej moje mieszkanie) i podpisania jakichś papierów
    (sprawa i tak zostanie umorzona, bo za mała szkodliwość
    :->>> ).
    - szkolenie jeszcze trwa, akurat dwa dni, które stracę na
    wyjazd do domu i powrót.
    - po szkoleniu musze jeszcze zostać ok 4dni, więc to
    wezwanie na policję zrujnuje mi cały plan pobytu i
    szkolenia.

    Czy mam prawo do zwrotu kosztów dojazdu i zwrot kosztów
    utraconego szkolenia?
    Jeśli tak, to jak to załatwić?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-03-28 12:44:58
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 28 Mar, 12:40, "Duckbill" <a...@i...eu> wrote:
    > (sprawa i tak zostanie umorzona, bo za mała szkodliwość
    > :->>> ).
    > --
    > pozdrawiam
    Bez włamania weszli?

  • 3. Data: 2012-03-28 12:54:23
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-28 12:40, Duckbill pisze:

    > Jeśli tak, to jak to załatwić?

    Zadzwonić i przełożyć spotkanie z Policją.

    --
    spp

  • 4. Data: 2012-03-28 14:11:18
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

> [...]
    > zrujnuje mi cały plan pobytu i szkolenia.
    >
    > Czy mam prawo do zwrotu kosztów dojazdu i zwrot kosztów utraconego

    Jedynie chyba do sprawcy możesz wystąpić z takim roszczeniem.

    Chyba, że masz jakieś ubezpieczenie, które pokrywa takie przypadki.

    Ariusz

  • 5. Data: 2012-03-28 22:25:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Duckbill" <a...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrujnuje mi cały plan pobytu i szkolenia.
    >
    > Czy mam prawo do zwrotu kosztów dojazdu i zwrot kosztów utraconego

    Rozumiem, że pytasz PO TYM, jak zadzwoniłaś do wzywajacego Cię policjanta i
    okazało się, że zmiana terminu o tych 6 dni nie jest możliwa?

  • 6. Data: 2012-03-29 12:16:30
    Od: "Duckbill" <a...@i...eu>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:

    > Rozumiem, że pytasz PO TYM, jak zadzwoniłaś do wzywajacego
    > Cię policjanta i okazało się, że zmiana terminu o tych 6
    > dni nie jest możliwa?

    Tak, on musi zamknąć sprawę jeszcze w tym miesiącu
    (statystyka?) ;-> i nie zgodził się na odłożenie sprawy do
    przyszłego tygodnia.

    Dziekuję za wszystkie odpowiedzi.
    --
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-03-29 15:17:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Duckbill wrote:

    > Tak, on musi zamknąć sprawę jeszcze w tym miesiącu (statystyka?) ;-> i
    > nie zgodził się na odłożenie sprawy do przyszłego tygodnia.

> [...]

    wyslij im zwolnienie lekarskie :)

  • 8. Data: 2012-03-29 15:57:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-28 10:40:08 +0000, "Duckbill" <a...@i...eu> said:

> [...]
    > - zostałam wezwana przez policję na komendę w miejscu zamieszkania, w

    Jak odebrałaś z poczty wezwanie?

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2012-03-29 16:34:57
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-29 15:17, witek pisze:

    > wyslij im zwolnienie lekarskie :)

    A wezwanie jak odebrałeś - powiedz mu, żeby wysłał ci wezwanie pocztą.

    Generalnie kto i za co ma ci zwracać kasę - policja cię nie okradła.
    Możesz mieć tylko pretensję do złodzieja i ewentualnie jego ścigać za
    straty - no ale to już wiemy, że go nie złapią.

    Jak już wezwanie odebrałeś to odpisz, że nie możesz zjawić się w
    wyznaczonym terminie i napisz jaki masz powód. Jak odebrał ktoś inny to
    niech ten ktoś napisze oświadczenie, że odebrał i nie ma możliwości aby
    ci do wyznaczonego terminu przekazać to wezwanie.

    Ariusz

  • 10. Data: 2012-03-30 00:32:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wyslij im zwolnienie lekarskie :)

    No to od razu mu napisz, ze od biegłego sądowego, bo normalne nie jest
    ważne w postępowaniu karnym.