  • 1. Data: 2004-12-08 13:17:03
    Temat: prawa autorskie?
    Od: "peter" <p...@g...pl>

    Najkrócej mówiąc chciałbym nakrecic film o zabytkach Polski i sprzedawać go
    potem turystom polskim i zagranicznym.
    Czy taki film wymaga jakis pozwoleń zakładając że wszystkie miejsca i
    obiekty będą ukazane z zewnątrz?
    Czy trzeba zwracać się z prośbą do władz miejskich (Krakowa, Gdańska itd) o
    uzyskanie jakiegoś pozwolenia ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-08 18:18:36
    Temat: Re: prawa autorskie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "peter" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    W wypadku kręcenia filmu dawniej było wymagane uzyskanie zezwolenia Komitetu
    Kinematografii, czy jakiegoś innego organu. Wydaje mi się, ze ten obowiązek
    zniesiono, ale na wszelki wypadek zapytaj na przykład w ministerstwie
    kultury. O innych zezwoleniach nie słyszałem.