  • 1. Data: 2006-11-06 12:56:24
    Temat: Mam prośbę
    Od: D...@i...pl

    czy w przypadku zostania radnym w swojej miejscowości mam obowiązek
    powiadamiać o tym fakcie pracodawcę.

  • 2. Data: 2006-11-06 13:32:33
    Temat: Re: Mam prośb
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    jeżeli z listy PiS lub LPR to bym się wstydził ;-)
    Jacek

  • 3. Data: 2006-11-06 14:04:59
    Temat: Re: Mam prośbę
    Od: "ja" <q...@v...pl>

    nie masz, ale bedąc radnym masz kilka uprawnien wzgledem pracodawcy
    np. mozesz brac wolne w celu uczestnictaw w sesjach rady, pracodawca
    nie moze Cie zwolnić z tego powodu itp.

  • 4. Data: 2006-11-06 22:56:18
    Od: "obserwator" <a...@t...pl>

    Użytkownik "ja" <q...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    nie masz, ale bedąc radnym masz kilka uprawnien wzgledem pracodawcy
    np. mozesz brac wolne w celu uczestnictaw w sesjach rady, pracodawca
    nie moze Cie zwolnić z tego powodu itp.

    Z tego powodu nie, ale z powodu małej przydatności w zakładzie pracy to
    chyba tak....

  • 5. Data: 2006-11-07 09:45:47
    Od: D...@i...pl

    Gdyby tak było jak piszesz to sam sobie bym ze fstydu w pysk dał., z