  • 1. Data: 2006-11-06 11:03:01
    Temat: kredyt na 100% wartosci a zadatek
    Od: "Sylwia" <s...@g...pl>

    Witam,
    chce kupic mieszkanie wlasnosciowe i zaciagnac kredyt na 100%
    wartosci nieruchomosci. Wlasciciel chce przy podpisaniu umowy
    przedwstepnej zadatek w wysokosci 10% wartosci. Czy w takiej
    sytuacji bank "odda" mi te 10% które zaplace zadatku? Moze troche
    zle sie wyrazilam, ale mam nadzieje, ze zrozumiecie o co chodzi.

  • 2. Data: 2006-11-06 11:27:37
    Temat: Re: kredyt na 100% wartosci a zadatek
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Sylwia porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > sytuacji bank "odda" mi te 10% które zaplace zadatku? Moze troche
    > zle sie wyrazilam, ale mam nadzieje, ze zrozumiecie o co chodzi.
    Rozumiem.
    Nie, nie odda. Ale mozesz wziac kredyt na 110% wartosci mieszkania.
    A poza tym.. czemu az 10%? Ja dawalem cos ok 2-3%, znajomi ok 1%
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-11-06 12:22:55
    Od: "Sylwia" <s...@g...pl>

    10% wartości nieruchomości zażyczył sobie właściciel. Dla mnie
    nie jest to coś nowego, bo tyle samo spotykałam się przy oglądaniu
    inych mieszkań. Jestem zaskoczona Twoim niskim zadatkiem.

  • 4. Data: 2006-11-06 17:22:45
    Od: "Jarecki" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisal w
    wiadomosci news:ein6oe$gui$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Nie, nie odda. Ale mozesz wziac kredyt na 110% wartosci mieszkania.
    > A poza tym.. czemu az 10%? Ja dawalem cos ok 2-3%, znajomi ok 1%

    U mnie bylo tak ze roznice sprzedajacy oddal mi do reki. Bank przelewa
    zazwyczaj na konto sprzedajacego kwote kredytu.
    Ja akurat bralem nie 100% a roznice pomiedzy cena za mieszkanie a zadatkiem.
    Roznice wynikajaca z kursu waluty sprzedajacy oddal mi.
    Najlepiej spisac aneks do umowy przedwstepnej w ktorej umowicie sie do formy
    zwrotu nadplaty.

    Jarek

  • 5. Data: 2006-11-07 17:55:14
    Od: "Sylwia" <s...@g...pl>

    Byłam w banku i dowiedziałam się, ze jeżeli dam zadatek 10% i chcę
    kredyt na 100% wartości, to pózniej bank przelewa 90% sprzedającego,
    a 10% mi na konto. Można również wziąść kredyt na 110% wartości
    nieruchomości, wówczas te 10% to koszty (np. notariusz).