  • 1. Data: 2007-03-19 10:04:54
    Temat: Mam juz dosc - NETIA.
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Witam.
    Podpisalem umowe z netia o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych na liniach
    TP (dokladnie internet) 13 lutego 2007. Do tej pory nie mam internetu a na
    ich infolinii juz nikt nie odbiera. Co moge zrobic? Chcialbym zrezygnowac i
    ew. wyciagnac od nich pieniadze za niedotrzymanie umowy.
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2007-03-19 11:40:35
    Temat: Re: Mam juz dosc - NETIA.
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Ja jestem trochę lepszy bo czekam od 14 lutego i też nic. ;)
    Pozdrawiam
    omc w Netii.

  • 3. Data: 2007-03-19 11:56:11
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja jestem trochę lepszy bo czekam od 14 lutego i też nic. ;)
    > Pozdrawiam
    > omc w Netii.

    Co ciekawe oni mi zaczeli juz okres rozliczeniowy twierdzac ze internet juz
    zostal automatycznie aktywowany... To to juz jest szczyt bezczelnosci.
    Juz ich nie chce. Chce zerwac z nimi umowe (to oni ja zerwali!) i zalozyc
    sobie neostrade...

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 4. Data: 2007-03-19 12:19:24
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Ze mna to juz prawie nie chcą rozmawiać a na maile nie odpowiedzieli. pani
    rzecznik prasowy też nie odpowiedziała.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-03-20 14:46:58
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "FlashT" <g...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetu a na ich infolinii juz nikt nie odbiera. Co moge zrobic?
    > Chcialbym zrezygnowac i ew. wyciagnac od nich pieniadze za niedotrzymanie

    Nikt nie wie???

    W umowie jest punkt:

    1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Operator rozpocznie świadczenie Usługi najpóźniej
    w terminie wskazanym w Umowie, a w przypadku braku terminu w Umowie nie
    później niż w terminie 30 dni od daty:
    a) zawarcia Umowy lub
    b) zmiany Umowy - w przypadku rozszerzenia zakresu Usług.

    A minelo juz ponad 30 dni... czy to oznacza ze umowa jest niewazna?

    Umowa tutaj:
    http://netia.novem.pl/i/regulamin.pdf

    Pozdrawiam,
    FlashT