  • 1. Data: 2007-03-18 20:42:35
    Temat: Firma - transport osób a przepisy
    Od: "Wiesława" <a...@g...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Chciałbym zając się dorywczo (weekendy) świadczeniem usług związanych z
    przewozem osób (do 8) lub towarów małym busikiem, takowym dysponuję. Czy
    ktoś może mi podpowiedzieć, jakie są wymagania odnośnie prowadzenia takiej
    działalności? Czy są wymagane szczególne pozwolenia? Czy też wystarczy
    zarejestrować firmę.

    Googlowałem nieco przez grupę ale nie znalazłem podobnego zapytania.

    Pzdr, Tomasz

  • 2. Data: 2007-03-18 23:03:26
    Temat: Re: Firma - transport osób a przepisy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2007 21:42:35 +0100, Wiesława napisał(a):

    > ktoś może mi podpowiedzieć, jakie są wymagania odnośnie prowadzenia takiej
    > działalności?

    Sprawne auto, odpowiednia kat. PJ.

    > Czy są wymagane szczególne pozwolenia?

    Nie.