  • 21. Data: 2020-07-01 18:20:45
    Temat: Re: kolejny co czyta GW i liczy na aferę.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 17:11, N Tom pisze:
    > Robert Wańkowski w

    > Tak z grubsza to: każdy zainteresowany lub nie może do Sądu, a jeżeli się
    > Sąd przychyli, to pg ma obowiązek przekazać do prezia
    >
    > Wielkość liter zamierzona

    Czyli do prezydenta tylko PG. Bo do tego pił n...@o...pl

    Robert

  • 22. Data: 2020-07-01 18:32:17
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Wańkowski w

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Czyli do prezydenta tylko PG.

    pg to ttlko przekaznik -- wniosek jest do prezia, składany do Sądu (tak z
    grubsza)

    > Bo do tego pił n...@o...pl

    Nie wnikam co Ty piłeś, ale wystąpienie z wnioskiem, a przekazanie wniosku
    to dwa różne tematy.

    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2020-07-01 20:14:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 18:32, N Tom pisze:
    > pg to ttlko przekaznik

    O! Zrozumiałeś. :-)

    Robert

  • 24. Data: 2020-07-01 21:59:22
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Ułaskawił skazanego (cholera wie za co) ale po dobyciu kary
    > pozbawienia... od zakazu zbliżania się UWAGA na wniosek poszkodowanych
    > pełnoletnich.
    >
    > Burza w szklance wody.

    jaka była argumentacja ? że nie ma gdzie mieszkać więc mimo zakazu i tak
    mieszkał ?

    a to spoko, jak się nie da, to trza ułaskawić

  • 25. Data: 2020-07-01 22:01:24
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Na czyją prośbę?

    na wniosek poszkodowanych

    ale jakoś pokrzywdzonej przez Polańskiego, mimo jej apeli, słuchać nie chce
    widać Polański ma gdzie mieszkać

  • 26. Data: 2020-07-02 10:54:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 22:01, n...@o...pl pisze:

    > ale jakoś pokrzywdzonej przez Polańskiego, mimo jej apeli, słuchać nie chce
    > widać Polański ma gdzie mieszkać

    Sprytnie zmieniasz temat.

    Polski prezydent ma ułaskawiać za przestępstwa w USA?
    Wybierz sobie takiego co to zrobi ;-)

  • 27. Data: 2020-07-02 10:56:53
    Od: z <...@...pl>

    Zapodaj całą argumentację i stanowiska organów zainteresowanych.

    Manipulatorze jeden TY;-)

  • 28. Data: 2020-07-03 12:24:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Jul 2020 11:27:54 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > I teraz kto kłamie?
    >
    > W tytule stoi: "zgwałcił nieletniego krewnego"
    > A trochę niżej: "nie było gwałtu"

    Fakt się wysilił i dotarł do akt:

    <<Piotr C. - tak na potrzeby publikacji będziemy nazywać człowieka, którego
    ułaskawił prezydent Andrzej Duda - był przez lata rodzinnym katem. Upijał
    się, wszczynał awantury rodzinne, w których czasie znęcał się nad partnerką
    i córeczką Anią. Dziewczynkę, która nie miała nawet 15 lat, molestował
    seksualnie. Przytrzymywał ją, bił ręką w twarz, a drugą ręką dotykał w jej
    krocza. Do tego zmuszał ją do wykonywania posuwistych ruchów na swoim
    członku. Sąd apelacyjny, który już jako ostatnia instancja wyrokował w tej
    sprawie w 2013 roku, stwierdził ponad wszelką wątpliwość, że Piotr C.
    wykorzystywał seksualnie Anię przez ,,stosunkowo długi okres" i że robił to
    wielokrotnie oraz ze znaczną częstotliwością. Sędziowie uznali, że w ten
    sposób ,,wyczerpał znamiona art. 197 par. 3 pkt. 2 i 3 kodeksu karnego. W
    wyroku sądu czytamy między innymi, że Piotr C.:

    Sam Piotr C. do molestowania dziecka nigdy się nie przyznał. Przed sądem
    opowiadał jedynie, że niejednokrotnie kładł się z dziewczynką do łóżka i z
    nią spał. Sądy kolejnych instancji nie dały się przekonać. Za całkowicie
    wiarygodne uznały zeznania dziewczynki. Słowa małej Ani potwierdzili też
    jej wychowawca ze świetlicy, ciocia oraz biegła psycholog, która ją badała.

    To właśnie na podstawie takiego badania ustalono, że Piotr C. onanizował
    się rączkami dziecka.
    W czwartek po południu portal wyborcza.pl ujawnił, że mężczyzna ułaskawiony
    przez prezydenta wciąż figuruje w rejestrze najgroźniejszych pedofilów. >>

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/prezydent-andr
    zej-duda-ulaskawil-pedofila-fakt-ujawnia-historie-cz
    lowieka-ktory/fkblphp

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2020-07-03 12:51:01

    To znaczy że socjalistyczna resocjalizacja, przywrócenie jednostki
    społeczeństwu i inne metody jakimi państwo opiekuńcze ROBI DOBRZE
    obywatelom NIE DZIAŁAJĄ i ma siedzieć do końca życia?

    To ja się z tym zgadzam. Zwyrodnialcy powinni WISIEĆ.
    Wszyscy zwyrodnialcy. Nawet znani celebryci czy reżyserzy.

  • 30. Data: 2020-07-03 12:54:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Leczenie byłoby lepsze, niż więzienie.