  • 91. Data: 2020-07-06 20:22:42
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 19:23, z pisze:
    > Zamulasz jeszcze bardziej niż Ghost.
    >
    > Uważaj bo z Tobą też nie będzie nikt rozmawiał ;-)

    A cóż to?
    Marzy Ci się monteskiuszowska despotia?

  • 92. Data: 2020-07-06 20:27:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 19:29, z pisze:

    > Wolno Ci mieć takie zdanie.
    > Wzmogłeś się? Gdybym nie napisał o _leczeniu gejów_ napisałbyś inaczej?
    >
    > Przyznaj się ;-)
    >
    > Myślisz że tylko lewactwo potrafi manipulować? ;-)

    Daj już spokój z tym lewactwem, bo tu akurat nikogo
    takiego nie znajdziesz a brzmisz tak jakbyś się
    sam w schemat jak na obrazku wpisywał:

    http://prawymsierpowym.pl/wp-content/uploads/2014/09
    /10039_intelektualista.jpg

  • 93. Data: 2020-07-06 20:38:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2020 o 19:29, z pisze:

    > Wolno Ci mieć takie zdanie.
    > Wzmogłeś się? Gdybym nie napisał o _leczeniu gejów_ napisałbyś inaczej?
    >
    > Przyznaj się ;-)

    Zamiast "popierdolony" użyłbym łagodniejszego słowa.

    --
    Shrek

  • 94. Data: 2020-07-06 23:56:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > To jest bardzo intrygująca sprawa. Zauważ, że ta rodzina mieszka razem i
    > żadne ułaskawienie im nie było do tego potrzebne. Czy sądzisz, że
    > Prezydent RP specjalnie biegał po Polsce i szukał kogoś do ułaskawienia?
    > Czy jednak ktoś przygotował wniosek, dopiął wszystko i przekazał
    > Prezydentowi do podpisu? Też nie jestem specjalnym zwolennikiem obecnego
    > Prezydenta, tym nie mniej to wygląda na "ustawkę" na odległość..

    Tak jest. Masz rację. Powinni tą sprawę do sądu oddać i prosić o
    odwołanie zbliżania się do siebie, bo razem mieszkają. Napletli takich
    głupit, że az sie wierzyć nie chce. Pewnie tatuś sypnął pieniążkami.
    Jakoś mierzi mnie to wszystko.

    Tu jest raczej ważniejsza sprawa o ułaskawienie, ale tak za bardzo to
    nie wiem o co chodzi.
    https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fa
    kt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&src
    c=ucs&pid=a0f175da-e430-594c-bd2e-8948263791e0&sid=f
    13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

    --
    animka

  • 95. Data: 2020-07-06 23:58:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-06 o 06:47, cef pisze:

    > Być może ktoś przy tym dłubał, ale czy prezydent jest aż tak
    > nierozgarnięty, żeby nie wiedział jak to wybrzmi medialnie?
    > Albo ma takich głupich doradców?
    > Za takie coś powinien polecieć ten, który to prezydentowi podstawił,
    > bo nie sądzę, żeby on czytał wszystko co podpisuje.
    > Nie słyszałem, żeby ktoś został choćby upomniany  a nawet jest linia
    > obrony oparta
    > o świadomą decyzję.

    I pomyśleć, że prezydent to prawnik :-(

    --
    animka

  • 96. Data: 2020-07-07 00:01:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-06 o 07:40, Shrek pisze:
    > NIe tyle nie boją, a nie bardzo mają wyjście. Od tego zdaje się byl
    > fundusz sprawiedliwości, żeby w takich sytuacjach pomagać.

    Fundusz sprawiedliwości-pomoc poszkodowanym przestępstwem poszedł na
    straż pożarną.

    --
    animka

  • 97. Data: 2020-07-07 00:09:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-06 o 16:43, J.F. pisze:
    > Aczkolwiek ... a jesli sady sie mylily ?
    > Mial sie przyznac do czegos, czego nie zrobil, aby uzyskac lagodny
    > wyrok, czy uchylenie dalszych sankcji ?

    Małe dzieci nie kłamią. Dla dzieci to po prostu szok.

    --
    animka

  • 98. Data: 2020-07-07 00:09:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-07 o 00:01, Animka pisze:

    > Fundusz sprawiedliwości-pomoc poszkodowanym przestępstwem poszedł na
    > straż pożarną.

    Nic nie poszło. Promesy są darmowe. :-)

    Robert

  • 99. Data: 2020-07-07 01:53:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Małe dzieci nie kłamią. Dla dzieci to po prostu szok.

    Dla ciebie "małe nie kłamiące" to do ilu lat? 12, 15, 18?

    Ja się nie czepiam tego co sądy obu instancji uznały za stan faktyczny
    w tej konkretnie sprawie ale może nie przeginaj aż tak pały.
    "Nadgorliwość gorsza od faszyzmu" - Jakby sprawy karne były proste to
    wyroki by zapadały po jedno godzinnej rozprawie.

    --
    A. Filip

  • 100. Data: 2020-07-07 09:38:42

    To jeszcze raz dla Animki:

    Prezydent skrócił czas zakazu zbliżania się o jeden rok. z 6 na 5 lat.
    Wszystkie instytucje zajmujące się sprawą przychyliły się do prośby osób
    pokrzywdzonych.

    To jest całe ułaskawienie pedofila.

    Zamiast dawać im zasiłki pozwolił funkcjonować jako rodzina.

    Skąd pewność że się nie uda? Bo to Duda? ;-)