  • 81. Data: 2020-07-06 17:43:02
    Temat: Re: Maliniak śmie ułaskawić pedofila z zakazu kontaktów na wniosek pokrzywdzonej (już dorosłej)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Idź z tym problemem do rabiego.
    Przy okazji podpytaj o Weinsteina.
    Czy żydzi są predestynowani do molestowania?

    -----

  • 82. Data: 2020-07-06 18:36:41
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2020 o 09:03, cef pisze:

    > To, że dali i podpisał mnie nie dziwi.
    > To, że ma doradców jakich ma, to też wiem.
    > Ale żeby ani grama wyczucia?

    Przyszło pocztą po linie partyjnej to pewnie nawet się nie wczytywali.
    Od tego p.o.rezydent jest, żeby partyjne kwity podpisywać.

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2020-07-06 18:38:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2020 o 13:21, Olin pisze:

    > ,,Wniosek o ułaskawienie poparł i skierował do Kancelarii Prezydenta Robert
    > Hernand. To zastępca Zbigniewa Ziobry, prokuratora generalnego i ministra
    > sprawiedliwości."
    > https://wyborcza.pl/7,75398,26100182,duda-ulaskawil-
    pedofila-co-ziobro-zrobil-z-pieniedzmi-dla-ofiar.htm

    > Dobra zmiana już tak ma, że co chwilę pada ofiarą prowokacji. Kiedy w
    > Białymstoku napuścili na Trzaskowskiego fałszywego Amerykanina, J.F. też od
    > razu wysunął tezę, że to prowokator PO.

    Akurat zero z dudą się nie lubią, więc niewykluczone, że mu świnię
    podłożyli. Tak to jest jak się nie czyta co się podpisuje.

    --
    Shrek

  • 84. Data: 2020-07-06 18:40:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2020 o 08:19, z pisze:

    > Dzisiaj w radiu usłyszałem jak Czarzasty twierdził że wszyscy jesteśmy
    > równi, wszyscy mają prawo do małżeństwa, wszyscy mają prawo do adopcji.
    >
    > Tylko KURWA MAĆ. Dlaczego małe dziecko nie ma prawa do taty i mamy.
    >
    > Że niby ja tu jestem popierdolony?

    Jak dla mnie czarzasty ma głupie poglądy, a ty jesteś popierdolony;)

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2020-07-06 19:16:09
    Od: z <...@...pl>

    Wyczucia może brak ale FAKT za działanie z premedytacją PÓJDZIE POD SĄD.

  • 86. Data: 2020-07-06 19:23:23
    Od: z <...@...pl>

    Zamulasz jeszcze bardziej niż Ghost.

    Uważaj bo z Tobą też nie będzie nikt rozmawiał ;-)

  • 87. Data: 2020-07-06 19:24:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 17:08, J.F. pisze:
    > a Dudus skraca te 6 lat ... tak bez sprawdzenia ?

    Bez sprawdzania? Kłamczuszek.

  • 88. Data: 2020-07-06 19:25:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 17:08, J.F. pisze:
    > W przypadku Polanskiego sprawa jest calkiem inna

    Też się nie przyznaje do winy. Żaden pedofil się nie przyznaje.

    Ale Polański wyroku nie odsiedział bo spierdolił

  • 89. Data: 2020-07-06 19:29:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 18:40, Shrek pisze:

    > Jak dla mnie czarzasty ma głupie poglądy, a ty jesteś popierdolony;)

    Wolno Ci mieć takie zdanie.
    Wzmogłeś się? Gdybym nie napisał o _leczeniu gejów_ napisałbyś inaczej?

    Przyznaj się ;-)

    Myślisz że tylko lewactwo potrafi manipulować? ;-)

  • 90. Data: 2020-07-06 19:29:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Też się nie przyznaje do winy. Żaden pedofil się nie przyznaje.

    Ale tez panna wygladala na dorosłą.

    >Ale Polański wyroku nie odsiedział bo spierdolił

    No wiesz, mowilo sie o miesiacu, co moze by i chetnie odsiedzial, ale
    ze nie byl pewny amerykanskiego wymiaru sprawiedliwosci, to
    profilaktycznie sp* ..

    J.