  • 101. Data: 2020-07-07 10:40:42
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jul 2020 00:09:52 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Nic nie poszło. Promesy są darmowe. :-)

    Poszło na ferajnę związaną z Mniej niż Zerem.

    https://oko.press/ziobro-fundusz-sprawiedliwosci-ofi
    ary/

    "Konkursy na świadczenie pomocy ofiarom przestępstw wygrywają organizacje
    bez doświadczenia w tej dziedzinie, za to z politycznymi koneksjami z
    partią Zbigniewa Ziobry i PiS. Przegrywają organizacje, które od lat
    pomagały poszkodowanym. Przegrywają także ofiary - nie mają do kogo zwrócić
    się o pomoc."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 102. Data: 2020-07-07 12:14:46
    Od: z <...@...pl>

    Lewactwo jak zwykle wyciera sobie gębę teoretyczną opiekuńczością.

  • 103. Data: 2020-07-07 12:54:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >partią Zbigniewa Ziobry i PiS. Przegrywają organizacje, które od lat
    >pomagały poszkodowanym. Przegrywają także ofiary - nie mają do kogo

    A te stare naprawde pomagaly, czy tylko "mialy doswiadczenie" ?

    Bo wczesniej kto wie, czy nie pisano podobnie - ze wygrywaja
    organizacje z politycznymi koneksjami w PO :-)

    Inna sprawa, ze kiedys spotkalem pania z jakiejs firemki, co robila
    badania spoleczne na zamowienie, i jak zamowienia wczesniej miala i
    realizowala, tak po 2015 jakos przestala wygrywac konkursy w
    panstwowych instytucjach.
    Koneksji politycznych raczej nie mieli, ale mieli niemiecki kapital
    :-)

    J.

  • 104. Data: 2020-07-07 13:24:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jul 2020 12:54:22 +0200, J.F. napisał(a):

    > Bo wczesniej kto wie, czy nie pisano podobnie - ze wygrywaja
    > organizacje z politycznymi koneksjami w PO :-)

    Podaj zatem przykłady organizacji powiązanych z PO, które wcześniej
    wygrywały.
    Nawet się dziwię, że nie zainteresowałeś się, czy aby wcześniejsi
    prezydenci nie ułaskawiali pedofilów.

  • 105. Data: 2020-07-07 14:01:37
    Od: n...@o...pl

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Fundusz sprawiedliwości-pomoc poszkodowanym przestępstwem poszedł na
    > straż pożarną.

    no nie w całości
    50mln poszło na propagowanie działań funduszu w partyjnych mediach (a że to
    propagowanie to było w rzeczywistości wychwalaniem Ziobry to pryszcz)

  • 106. Data: 2020-07-07 15:00:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup
    com...

    >no nie w całości
    >50mln poszło na propagowanie działań funduszu w partyjnych mediach (a
    >że to
    >propagowanie to było w rzeczywistości wychwalaniem Ziobry to pryszcz)

    Fundusz Sprawiedliwosci ?
    Reklamy pamietam, ale gdzie ... pamietam tylko ze słuchu ... a
    najczesciej slucham RMF.

    Ale moze i dotowal panstwową TVP ... i Polsat ?

    Ziobry w tych reklamach nie bylo ale ministerstwo chyba juz tak.

    Reklamy sa np na Youtube, wrzucone przez MS.

    Moze po prostu pomagali malo, bo chetnych bylo za malo, wiec reklamy
    sa calkowicie uzasadnione :-)

    J.

  • 107. Data: 2020-07-07 15:03:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...

    >Podaj zatem przykłady organizacji powiązanych z PO, które wcześniej
    >wygrywały.

    Ktos tam wygrywal ... a kto, i z kim powiazany ?

    >Nawet się dziwię, że nie zainteresowałeś się, czy aby wcześniejsi
    >prezydenci nie ułaskawiali pedofilów.

    A to niech PiS sie interesuje i poda do publicznej wiadomosci :-)

    J,

  • 108. Data: 2020-07-07 15:59:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jul 2020 15:03:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ktos tam wygrywal ... a kto, i z kim powiazany ?

    https://oko.press/ziobro-fundusz-sprawiedliwosci-ofi
    ary/
    https://oko.press/12-mln-zlotych-funduszu-sprawiedli
    wosci-trafilo-do-organizacji-zwiazanych-z-partia-zbi
    gniewa-ziobry/

    Tu jest wszystko opisane ze szczegółami.

    Czemu dobra zmiana nie może postąpić podobnie, tylko musi uciekać się do
    mętnych insynuacji? Zaginęły dokumenty, jak Maliniakowi w sprawie
    ułaskawienia ziomala Dubienieckiego?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 109. Data: 2020-07-07 16:53:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

> [...]
    iwosci-trafilo-do-organizacji-zwiazanych-z-partia-zb
    igniewa-ziobry/

    >Tu jest wszystko opisane ze szczegółami.

    Ale mnie interesuja poprzednie lata - bylo lepiej ?

    No i akurat w pierwszym artykule opisano wydatek na stworzenie osrodka
    pomocy, ktory jak widac jest potrzebny.

    A za poprzedniej ekipy, to gdzie w Opolu mozna bylo pomoc uzyskac ?

    P.S. Sa w PiS rachunki krzywd :-)
    https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/fundusz-pomocy-po
    krzywdzonym.html

    ale
    https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-pomocy-osob
    om-dotknietym-przemoca-domowa.html

    J.

  • 110. Data: 2020-07-08 11:14:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jul 2020 16:53:19 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale mnie interesuja poprzednie lata - bylo lepiej ?

    Są jakieś dowody, że przed dobrą zmianą z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym
    finansowano ziomali i egzorcyzmy salcesonem?

    Od kiedy nastał Mniej niż Zero granty przestały trafiać do organizacji
    pozarządowych, które pomagały pokrzywdzonym i miały doświadczenie w tej
    dziedzinie. Zamiast tego jest kasa dla swoich.

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/