  • 1. Data: 2023-05-07 21:01:46
    Temat: Lokalizator
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc-amp/2023-05-07/k
    osztowna-zguba-policji-zaginal-dron-warty-200-tys-zl
    otych/

    "Ponieważ dron nie miał wmontowanego lokalizatora, rozpoczęto jego
    poszukiwania, które trwają już kilkadziesiąt godzin."

    Samo się komentuje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2023-05-07 21:03:05
    Temat: Re: Lokalizator
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2023 o 21:01, Kviat pisze:
> [...]
    >
    > "Ponieważ dron nie miał wmontowanego lokalizatora, rozpoczęto jego
    > poszukiwania, które trwają już kilkadziesiąt godzin."

    A zapytałeś ich dlaczego nie mieli lokalizatora? Przecież to fachowcy:P
    Powiedziałeś już im że się mylą? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-05-07 22:18:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.05.2023 o 21:03, Shrek pisze:
    osztowna-zguba-policji-zaginal-dron-warty-200-tys-zl
    otych/

    > A zapytałeś ich dlaczego nie mieli lokalizatora? Przecież to fachowcy:P

    Fachowców bym zapytał.
    Od kiedy uważasz, że kulsony to fachowcy?
    Co się takiego stało, że zmieniłeś o nich zdanie? :)

    > Powiedziałeś już im że się mylą? ;)

    Oczywiście. Wielokrotnie.
    Ich przedstawicielowi. Zarówno na tej grupie, jak również w świeżym
    wątku na sąsiedniej grupie o podatkach.

    Ale trochę wątpię, że przekazał komu trzeba, bo wyszłoby, że dostaje
    wynagrodzenie za coś, o czym nie ma pojęcia :)

    Ale szury i tak miały rację.
    Piotr

  • 4. Data: 2023-05-07 22:24:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2023 o 22:18, Kviat pisze:

    > Fachowców bym zapytał.
    > Od kiedy uważasz, że kulsony to fachowcy?

    Osobiście nie sądzę. No ale formalnie:P

    > Co się takiego stało, że zmieniłeś o nich zdanie? :)

    Nie zmieniłem. Drę sobie z ciebie łacha i pokazuję do czego prowadzi
    zakaz zadawania pytań, bo formalnie to fachowcy czy eksperci. Przecież
    ciągle tu "bbrzucamy gównem" funkcjonariuszy, prokuratorów, baaa sędziów
    - i co wolno? No wolno:P

    > Oczywiście. Wielokrotnie.

    I co odpowiedzieli?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-05-07 23:10:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.05.2023 o 22:24, Shrek pisze:

    > Drę sobie z ciebie łacha

    No to słabo ci idzie, bo to tak nie wyglądało.
    Drzeć łacha też trzeba umieć.

    > i pokazuję do czego prowadzi
    > zakaz zadawania pytań,

    Niczego takiego nie pokazujesz.
    Ktoś ci zakazał zadawać pytania?
    Wręcz przeciwnie, cały czas cię do tego zachęcam...
    co ci odpisali?

    Napisz którzy ludzie zakazują ci zadawać pytania. Wyślę do nich
    Silnorękiego i on pogada z nimi po swojemu.

    > I co odpowiedzieli?

    A czego nie zrozumiałeś z jego odpowiedzi? Przecież czytasz grupę.
    Ja wiem, że po zwróceniu mu uwagi, że się myli, brnie jeszcze bardziej,
    ale bądź co bądź jednak w ludzkim języku.

    A jeśli pytasz co odpowiedział na grupie podatkowej po napisaniu mu
    uwagi, że się myli, to sobie zajrzyj.
    Tam też jest w ludzkim języku.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 6. Data: 2023-05-08 03:59:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-07, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
    >
    > "Ponieważ dron nie miał wmontowanego lokalizatora, rozpoczęto jego
    > poszukiwania, które trwają już kilkadziesiąt godzin."

    W sumie nawet nie wiem jak to skomentować. Mój dron za 2k5 zł na
    bieząco przesyła lokalizację. Zresztą nie rozumiem, jak mozna nie
    wiedzieć gdzie poleciał? To se nim lecieli obserwując widok z
    kamerki czy kamerki tez nie miał więc se po prostu nim gdzieś
    lecieli? Pomyślałbym może, że to jakiś bardzo AI dron co sobie sam
    lata, no ale napisano, że stracono nad nim kontrolę, więc jakoś go
    kontrolowali. A zresztą jak nie miał lokalizacji, to jakby
    wiedział gdzie ma wrócić? Dziwny jest ten świat policji
    faktycznie.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2023-05-08 05:38:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 08 May 2023 01:59:33 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    > kontrolowali. A zresztą jak nie miał lokalizacji, to jakby
    > wiedział gdzie ma wrócić? Dziwny jest ten świat policji

    Moze maja co innego na mysli. np jakis nadajnik, ktory umozliwia
    znalezienie namiernikiem.

    Wydaje sie, ze GPS powinien byc podstawowym wyposazeniem drona,
    ale wystarczy, ze z zasiegu wyleci, i nie przekaze ostatniej pozycji.

    J.

  • 8. Data: 2023-05-08 06:16:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2023 o 23:10, Kviat pisze:

    > No to słabo ci idzie, bo to tak nie wyglądało.
    > Drzeć łacha też trzeba umieć.

    Jak nie jak tak. Oni są fachowcy, ty nie. Więc na jakiej podstawie
    miewasz własne zdanie.

    > Niczego takiego nie pokazujesz.
    > Ktoś ci zakazał zadawać pytania?

    Tak jakby. Mówisz, że skoro eksperci to nie ma sensu samodzielne
    myślenie a wykonanie prostej matematyki to już szurstwo:P

    > A czego nie zrozumiałeś z jego odpowiedzi? Przecież czytasz grupę.
    > Ja wiem, że po zwróceniu mu uwagi, że się myli, brnie jeszcze bardziej,
    > ale bądź co bądź jednak w ludzkim języku.

    To w zasadzie jak ty, tylko na innym poziomieP

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-05-08 06:17:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W sumie nawet nie wiem jak to skomentować. Mój dron za 2k5 zł na
    > bieząco przesyła lokalizację.

    Dopóki ma kontakt. Jak się zerwał to już nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-05-08 06:44:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dopóki ma kontakt. Jak się zerwał to już nie.

    Jak się zerwie kontakt to sam wraca do bazy. Te za 200k nie mają takiej
    opcji? :)

    A jak się zerwie gwałtownie, czyli coś poważnego się stało, że nie może
    się np. poruszać to zapewne jest tam gdzie się to stało czyli w
    okolicach ostatniej lokalizacji. Ale tam twierdzono, że on nie miał
    lokalizacji.

    --
    Marcin