    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Lokalizator
    Date: Mon, 08 May 2023 01:59:33 GMT

    On 2023-05-07, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc-amp/2023-05-07/k
    osztowna-zguba-policji-zaginal-dron-warty-200-tys-zl
    otych/

    > "Ponieważ dron nie miał wmontowanego lokalizatora, rozpoczęto jego
    > poszukiwania, które trwają już kilkadziesiąt godzin."
    >
    > Samo się komentuje.

    W sumie nawet nie wiem jak to skomentować. Mój dron za 2k5 zł na
    bieząco przesyła lokalizację. Zresztą nie rozumiem, jak mozna nie
    wiedzieć gdzie poleciał? To se nim lecieli obserwując widok z
    kamerki czy kamerki tez nie miał więc se po prostu nim gdzieś
    lecieli? Pomyślałbym może, że to jakiś bardzo AI dron co sobie sam
    lata, no ale napisano, że stracono nad nim kontrolę, więc jakoś go
    kontrolowali. A zresztą jak nie miał lokalizacji, to jakby
    wiedział gdzie ma wrócić? Dziwny jest ten świat policji
    faktycznie.

    --
    Marcin