  • 1. Data: 2023-05-04 16:50:58
    Temat: NCBiR
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/co-si%C4
    %99-sta%C5%82o-z-pieni%C4%99dzmi-z-ncbir-szokuj%C4%8
    5cy-mechanizm/ar-AA1aIwix

    https://wiadomosci.wp.pl/co-sie-dzialo-w-ncbir-wiado
    mo-co-jacek-zalek-zeznal-w-prokuraturze-687455807894
    1888a

    brak nadzoru, czy zadna złotówka nie została zmarnowana i trafiła
    dokładnie tam, gdzie miała trafic ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2023-05-04 17:05:11
    Temat: Re: NCBiR
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 16:50, J.F pisze:

> [...]
    5cy-mechanizm/ar-AA1aIwix

    > https://wiadomosci.wp.pl/co-sie-dzialo-w-ncbir-wiado
    mo-co-jacek-zalek-zeznal-w-prokuraturze-687455807894

    Jakaś dziwna ta prokuratura - mogli powiedzieć że nie da się z całkowitą
    pewnością wykluczyć, że nie doszło do czynu zabronionego więc nie ma
    podstaw do wszczęcia. Kundle się gryzą;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-05-04 17:57:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 May 2023 17:05:11 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > pewnością wykluczyć, że nie doszło do czynu zabronionego więc nie ma
    > podstaw do wszczęcia. Kundle się gryzą;)

    Bo to walka wyborcza :-)

    J.

  • 4. Data: 2023-05-04 18:24:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 17:57, J.F pisze:

    >>> https://wiadomosci.wp.pl/co-sie-dzialo-w-ncbir-wiado
    mo-co-jacek-zalek-zeznal-w-prokuraturze-687455807894
    1888a

    > Bo to walka wyborcza :-)

    Ić stond! Zarzutkę psujesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-05-05 11:33:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 May 2023 16:50:58 +0200, J.F napisał(a):

    > brak nadzoru, czy zadna złotówka nie została zmarnowana i trafiła
    > dokładnie tam, gdzie miała trafic ? :-)

    To drugie.
    Niestety, pismaki zaczęły drążyć i ziobroturze wypada posymulować, że coś
    robi zanim umorzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2023-05-05 13:23:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 May 2023 11:33:28 +0200, Olin wrote:

    > To drugie.
    > Niestety, pismaki zaczęły drążyć i ziobroturze wypada posymulować, że coś
    > robi zanim umorzy.

    Mowisz?
    Bo nie wiem co tu lepsze - na wyborach mowic "śledztwo w toku",
    czy "aresztowalismy sprawców czym dowodzimy, ze jestesmy uczciwą
    partią" :-)

    A oni tak w dodatku nie calkiem z własnej partii i nie wiadomo - czy
    wiecej głosów sie zyska czy straci :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-05-05 19:09:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2023 o 11:33, Olin pisze:

    > To drugie.

    Daj spokój, przecież to fachowcy, mają naukę w nazwie - napisałeś już im
    że się mylą - co odpisali?

    > Niestety, pismaki zaczęły drążyć i ziobroturze wypada posymulować, że coś
    > robi zanim umorzy.

    Jesteś mądrzejszy od prokuratora? Lepiej się na tym znasz? Pisałeś mu że
    się myli - co odpisał?

    :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-05-05 19:10:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2023 o 13:23, J.F pisze:

    > Mowisz?
    > Bo nie wiem co tu lepsze - na wyborach mowic "śledztwo w toku",
    > czy "aresztowalismy sprawców czym dowodzimy, ze jestesmy uczciwą
    > partią" :-)

    Większość takich spraw rozpoczęto po to, żeby je upierdolić dopóki mają
    kontrolę nad prokuraturą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-05-05 19:51:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 May 2023 19:10:46 +0200, Shrek wrote:

    > Większość takich spraw rozpoczęto po to, żeby je upierdolić dopóki mają
    > kontrolę nad prokuraturą.

    Byc moze, ale tu widzisz - partia troche konkurencyjna.

    Poza tym sledztwo mozna wznowic, a opozycja będzie grzmiec jakie to
    miliony ukradli, jak juz wie, czego się czepic.

    Mozliwe też, ze wlasnie zaczyna papiery NCBiR studiować - bo to pewnie
    nie jedyne kwiatki.

    Hm ... a mozna je studiowac jak "prokurator zabrał do analizy"?
    Ale teraz wszystko w komputerach ... to sie juz raczej nie da tak
    schowac.

    https://www.gov.pl/web/ncbr/komunikat-ws-gazety-wybo
    rczej
    pismaki sie dowiedziały po fakcie?

    P.S. https://mapadotacji.gov.pl

    nie potrafie znalezc dotacji dla Akademii Kultury Społecznej i
    Medialnej - moze przez jakis Fundusz przeszło?

    Ale wypatrzyłem ciekawostkę:
    https://mapadotacji.gov.pl/projekty/658284/

    Prowincja Św.Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych -
    Franciszkanów w Polsce dostala 9.78mln z Unii na
    "Budowa Wyższej Szkoły Filologii Hebrajskiej w Toruniu"

    Cały projekt 24mln ... kto dał reszte?

    Szkoły juz nie ma
    https://nowosci.com.pl/likwidacja-wyzszej-szkoly-fil
    ologii-hebrajskiej-w-toruniu-mozna-ja-bylo-uratowac-
    wideo/ar/10804548
    https://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,20490556,rek
    tor-tlumaczy-dlaczego-zamknieto-wyzsza-szkole-filolo
    gii.html

    a budynek został?

    Ale ... jak widac to lata 2007-2013 ... wina Tuska !

    J.

    J.

  • 10. Data: 2023-05-05 21:49:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2023 o 19:51, J.F pisze:

    > Byc moze, ale tu widzisz - partia troche konkurencyjna.

    Dogadani są. Co najwyżej obserwujemy negocjacje do aneksu.

    > Poza tym sledztwo mozna wznowic,

    Chyba wcale nie tak prosto wznowić umorzoną sprawę.

    > a opozycja będzie grzmiec jakie to
    > miliony ukradli, jak juz wie, czego się czepic.

    Przecież co tydzień wypływa że gdzieś ukradli kilkaset milionów albo
    kilka miliardów. Na nikim to już wrażenia nie robi...

    > Hm ... a mozna je studiowac jak "prokurator zabrał do analizy"?
    > Ale teraz wszystko w komputerach ... to sie juz raczej nie da tak
    > schowac.

    Moć to można ale to nie ich poziom.

    --
    Shrek