  • 1. Data: 2023-05-05 19:45:45
    Temat: Komornik (asesor) z mławy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Po 10 latach mamy wyrok:

    Dwa lata więzienia w zawieszeniu na 5 lat, 60 tys. zł grzywny i zakaz
    wykonywania zawodu na 10 lat

    https://www.rp.pl/prawo-karne/art38432661-zajal-i-sp
    rzedal-traktor-sasiada-dluznika-byly-asesor-skazany

    Liwiusz - jakiś komentarz - byłeś aktywny w tej sprawie z tego co pamiętam?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-05-05 20:06:59
    Temat: Re: Komornik (asesor) z mławy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 May 2023 19:45:45 +0200, Shrek wrote:
    > Po 10 latach mamy wyrok:

    Wow, to juz 10 lat minęło?

> [...]
    rzedal-traktor-sasiada-dluznika-byly-asesor-skazany

    > Liwiusz - jakiś komentarz - byłeś aktywny w tej sprawie z tego co pamiętam?

    No coż, jak apelował, to sam wiesz, ze 10 lat nie dziwi, szczegolnie w
    covidzie.

    Prenumeraty nie mam, to widze tylko
    "K. nie tylko nie naprawił krzywdy, ale próbował uciekać z majątkiem
    przed poszkodowanym ..."

    Tam główny komornik nie naprawił krzywdy, czy tylko do wysokosci ceny
    sprzedaży?

    J.

  • 3. Data: 2023-05-05 20:26:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wykonywania zawodu na 10 lat
    >
    > https://www.rp.pl/prawo-karne/art38432661-zajal-i-sp
    rzedal-traktor-sasiada-dluznika-byly-asesor-skazany

    P.S.

    https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/8
    247545,komornik-rolnik-mlawa-ciagnik-rolniczydlug-po
    stepowanie-komornicze.html

    śledztwo 3 lata, pierwsza sprawa 3 lata (koncowka w covidzie) ...

    Tylko jakos tak zakres śledztwa sie rozszerzył ... i co - potem
    skurczył, czy sprawy w toku, czy reszta uczciwa?

    J.

  • 4. Data: 2023-05-06 00:20:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2023 o 20:06, J.F pisze:

    > No coż, jak apelował, to sam wiesz, ze 10 lat nie dziwi, szczegolnie w
    > covidzie.

    A wiesz, ze dalej obowiązują sądy kapturowe i jednoosobowe składy
    apelacyjne bo kowit? Podobnie jak zakaz eksmisji i pewnie wiele innych
    rzeczy. Ma pewno są naukowe podstawy;) To jest wystarczający powód, żeby
    odpowiedzialnych za ten burdel skazać na wyrok w zawieszeniu (na drzewie).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-05-06 02:54:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-05, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > przed poszkodowanym ..."
    >
    > Tam główny komornik nie naprawił krzywdy, czy tylko do wysokosci ceny

    Tam jest jakaś dłuższa historia w tle, włącznie z unikaniem egzekucji z
    majątku tego komornika poprzez próbę przepisania go na własnych
    rodziców, którzy też przy tej okazji odpowiadają karnie. Otwórz sobie
    Rzepę z innej przeglądarki/urządzenia to 3 pełne art. są darmowe.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2023-05-06 08:44:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > rodziców, którzy też przy tej okazji odpowiadają karnie. Otwórz sobie
    > Rzepę z innej przeglądarki/urządzenia to 3 pełne art. są darmowe.

    Co za zwrot akcji... A wtedy pisałem, że będzie ciekawie jak koledzy go
    zaczną szarpać;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-05-06 08:50:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2023 o 08:44, Shrek pisze:

    > Co za zwrot akcji... A wtedy pisałem, że będzie ciekawie jak koledzy go
    > zaczną szarpać;)

    Tak przy okazji. Sprawy "nieumyślnych spowodowań śmierci" popełnionych
    przez policjantów w całym kraju seryjnie umarza biegły jarosław b. z
    łodzi, komornik spod mławy też z kancelarii w łodzi, pogotowie z łodzi.
    Wygląda na to że upadek tego miasta w latach 90 zostawił trwałe piętno
    na ludziach i teraz za kasę zrobią każde kurewstwo:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-05-06 17:02:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2023 o 20:26, J.F pisze:

    > Tylko jakos tak zakres śledztwa sie rozszerzył ... i co - potem
    > skurczył, czy sprawy w toku, czy reszta uczciwa?

    Chyba jeszcze w toku. Jego rodzice mają sprawę, bo żeby uniknąć
    sciągnięcia z niego odszkodowania to próbował na nich przepisać majątek;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-05-07 23:47:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 May 2023 08:50:45 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > Wygląda na to że upadek tego miasta w latach 90 zostawił trwałe piętno
    > na ludziach i teraz za kasę zrobią każde kurewstwo:(

    Oj tam - myslisz, ze to tylko jedna taka czarna owca w tym komorniczym
    klanie?

    J.

  • 10. Data: 2023-05-07 23:53:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 May 2023 08:44:44 +0200, Shrek wrote:

    > Co za zwrot akcji... A wtedy pisałem, że będzie ciekawie jak koledzy go
    > zaczną szarpać;)

    Zdaje sie, ze sprawy sa dwie - jedna cywilna o odszkodowanie,
    i druga karna.

    Cywilna sie zakonczyla w listopadzie 2022
    https://www.tygodnik-rolniczy.pl/wiadomosci-rolnicze
    /komornik-zajal-rolnikowi-ciagnik-za-dlugi-sasiada-j
    ak-skonczyla-sie-ta-sprawa-2433620

    J.