    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Date: Wed, 18 Apr 2012 09:49:09 +0200

    Wojciech Bancer napisał(a) :
    > On 2012-04-17, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Nie uprawiam 'rocket science' i nie mam paranoi w tym temacie.
    > Podobnie jak nie wieszczę końca świata tylko dlatego że gdzieś, ktoś
    > poznał moje dane osobowe bez uprawnienia.

    > Idea że jakieś losowe przedsiębiorstwo z USA miałoby polować na
    > losowego gościa z polski i czerpać z tego niesamowite profity jest
    > na tym samym poziomie abstrakcji co zamach smoleński.

    Prowadząc jakąś poważniejszą działalność, choćby i artystyczną, i
    licząc na czyjąś życzliwość "gdzieśtam", jest delikatnie mówiąc
    naiwne. Jak ktoś nie przykłada najmniejszej wagi do ochrony swojej
    pracy, to już jest jego problem. No chyba, że jego "praca", to
    przeglądanie Netu, pisanie wiadomości na grupy dyskusyjne i partyjka
    pasjansa. Taki człowiek nigdy nie zrozumie co tu można chronić :-P

    W dorosłym świecie szpiegostwo przemysłowe kwitnie. I już nie mówię
    o kradzieży technologii kosmicznych. Wystarczy kradzież pomysłów i
    patentowanie ich pod własnym szyldem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]