  • 1. Data: 2002-06-17 19:58:06
    Temat: Referat - pomocy!
    Od: t...@i...pl (Miguel Jedrzejas)

    Czesc!

    Jakis czas temu zapisalem sie na Wasza liste dyskusyjna.
    Nie znam sie zbytnio na prawie, jestem dopiero uczniem liceum.
    Wlasnie w tym problem, na zadanie mam napisac dosc dlugi referat na temat:

    "Znaczenie mocnego, stabilnego pieniadza dla rozwoju gospodarki".

    Bylbym okropnie wdzieczny gdyby ktos mogl mi pomoc, przeslac jakies prace,
    napisac jakie tematy mozna rozwinac, odeslac do zetelnych zrodel (nie
    www.onet.pl....etc.etc.), lub cokolwiek innego.
    Wszelka pomoc mile widziana ;-)

    Pozdrawiam Michal Jedrzejas

    Pikantne, zabawne, towarzyskie, rozne, dla odwaznych...
    LOGO I DZWONKI >>> http://link.interia.pl/f15f3

  • 2. Data: 2002-06-18 07:30:38
    Temat: Re: Referat - pomocy!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 17 Jun 2002, Miguel Jedrzejas wrote:

    >+ Czesc!
    >+
    >+ Jakis czas temu zapisalem sie na Wasza liste dyskusyjna.
    [...]
    >+ "Znaczenie mocnego, stabilnego pieniadza dla rozwoju gospodarki".

    Masz dostęp do newsów ?
    Jeśli tak - szukaj w grupach "biznes" i "banki", jeśli nie
    to spróbuj zlokalizować jakąs liste w takiej działce.
    Sądząc z adresy listserwera
    (newsgate na onet) to tam bedzie większość polskich grup
    newsowych bramkowana, czyli "biznes" i "banki" też.
    To o co pytasz to czysta ekonomia, a nie prawo :)
    Jakbyś pytał czy fałszowanie pieniądza (np. przez nadprodukcję)
    to przestępstwo - to inna sprawa ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd