  • 1. Data: 2002-06-17 19:35:39
    Temat: pytanie odnosnie sprzedazy
    Od: "Xargos" <p...@o...pl>

    Czesc -

    Sprzedalem silnik spalinowy, trudno go bylo uruchomic, ale dawalo rade - w
    momencie sprzedazy nie byl uruchamiany , powiedzialem kupujacemu , ze sa z
    nim problemy ale podejrzewam ze to kwestia regulacji.Nie podpisywalismy tez
    umowy (byl to znajomy)
    Teraz kupujacy zwrocil sie do mnie z informacja, ze chce mnie pozwac do
    sadu, bo jego mechanik twierdzi ze silnik byl uszkodzony.Dotarlo to do mnie
    po roku.
    Podczas sprzedazy silnika nie otwieralismy.

    Czy kupujacy moze mnie pozwac i jakie mam szanse udowodnic swoje racje ?

    dziekuje za odpowiedz :
    Pozdro,
    Lukasz