  • 11. Data: 2010-01-25 08:29:37
    Temat: Re: Legitymowanie strasznikow miejskich
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Icek pisze:

    > nie, podeszly do mnie 2 babki. Powiadomily mnie, ze mam im okazac dokumenty.
    > Wiec ja uzaleznilem wykonanie czynnosci od dokonania ich identyfikacji.
    > Panie odmowily wiec sobie poszedlem.
    >
    > Nie chcialy podac stopnia sluzbowego ani imienia i nazwiska.
    >
    > Dlatego sie zastanawiam co zrobic. Bo jak znajde podstawe to na nastepny raz
    > nagram komorka, ze nie chca sie przedstawic i wezwe policje, ze po miescie
    > krazy jakis przebieraniec.

    To jest skuteczne - pamiętam kilka lat temu na linii specjalnej PKS-u
    też jeden kontroler upierał się, że jak jest w mundurze, to już
    wystarczy, by sprawdzać bilety - telefon na policje i zwinęli gościa, a
    później mu uświadomili, że powinien miec dokumenty uprawniające do
    kontroli przy sobie oraz jeśli chce kontrolować je przedstawiać.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl