  • 11. Data: 2005-09-06 19:31:59
    Temat: Re: Legitymacja - PKP - Policja
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <dfkk89$qce$1@opal.icpnet.pl> Leszek napisał(a):

    > Wszystko zależy od tego czy legitymacja była oryginalna (można sprawdzić na
    > uczelni czy była wydana).
    to była legitymacja z szkoły średniej.
    A sprawę znam tylko z opowiadań ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 12. Data: 2005-09-08 15:32:40
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > PKP zatrzymało moją legitymację. Przesłało ją na policję. Policja
    zawiadomiła
    > uczelnię. Uczelnia potwierdziła autentyczność. Policja poinformowała o tym
    PKP.

    > Mam teraz oczekiwać na korespondencję, ale od kogo? Czy PKP ma mi zwrócić
    > dokument, czy też zrobi to policja? Chodzi mi o to, że muszę tę sprawę
    > przyśpieszyć, a nie wiem czy zwrócić się w związku z tym do stosownej
    komendy
    > policji, czy raczej do PKP.

    Skoro policja stwierdziła, że dokument jest autentyczny to raczej już go
    przesłali we właściwe miejsce, a nie z powrotem do PKP, bo i po co? Z tym, że
    chyba tym miejscem jest raczej wystawca dokumentu niż jego posiadacz.

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2005-09-08 15:34:56
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Przeciez oni nie maja takich uprawnien

    Przed tak kategorycznym stwierdzeniem należałoby zapoznać się ze stosownymi
    przepisami, jak choćby Ustawą "Prawo przewozowe".

    pdr
    Olo