  • 1. Data: 2005-09-06 13:41:27
    Temat: co zrobic - sasiad
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    sprawa jest taka ze domki sa blisko siebie (ok 5m) w dodatku sasiad na
    granicy dzialki ma garaz na ktorym zrobil nielegalnie taras (wys 2,5m). po
    tym tarasie biega ich glupi pies ktory jak zobaczy kogs w moim oknie to
    szczeka caly dzien. mam pytanie co mozna zrobic z pieskiem, czy jest jakas
    ustawa na teamt halasu czy czegos takiego?

  • 2. Data: 2005-09-07 05:03:51
    Temat: Re: co zrobic - sasiad
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> napisał w
    wiadomości news:dfk6as$fn5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > szczeka caly dzien. mam pytanie co mozna zrobic z pieskiem, czy jest jakas
    > ustawa na teamt halasu czy czegos takiego?

    Nie wiem czy taras mozna zrobic nielegalnie. Jest on traktowany jako
    zabudowa ogrodowa i jesli ma do bodajze 10m kwadratowych to nie trzeba nawet
    zglaszac faktu stawiania takiego tarasu, nie mowiac juz o pozwoleniu. Jedyne
    co powinien zrobic to sprawdzic plan miejscowy i upewnic sie, czy ten typ i
    ta wysokosc jest dopuszczalna. (Mozliwe, ze zmienia cos fakt iz jest on na
    granicy dzialki)
    Jesli chodzi o psa, mozna zrobic to wezwac kogos z miernikiem halasu i
    sprawdzic czy pies drze sie naprawde glosno, ale watpie czy jego szczekanie
    przekracza dopuszczalny poziom halasu. Psu sie krzywda nie dzieje, Tobie
    przynajmniej w teorii tez nie, wiec nikogo to nie zainteresuje. Radze Ci
    porozmawiac z sasiadem, a jesli to nic nie da poprosic dzielnicowego zeby to
    zrobil.
    Magda

  • 3. Data: 2005-09-07 09:14:28
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

> [...]
    > porozmawiac z sasiadem, a jesli to nic nie da poprosic dzielnicowego zeby

    taras jest napewno nielegalny bo byla juz sprawa, ale jak wiadomo nie kwapi
    sie organom do jego usuwania. co do halasu to napwno pies przekracza normy
    dla osiedla bo to bylo sprawdzanie jakies 10 lat temu ale na innym psie (jak
    byl pomiar ogolny dla osiedla). chodzi mi o to kto moze sie zajnowac sprawa
    psa i czy jak bym sobie z boshem przyszedl i poodcinal slupki od nielegalnej
    balustrady to czy beda jakies konsekwencje.

  • 4. Data: 2005-09-15 21:30:16
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    czy jak bym sobie z boshem przyszedl i poodcinal slupki od nielegalnej
    > balustrady to czy beda jakies konsekwencje.

    nawet nie probuj dotykac jego słupków bo ci poprostu postawi zarzut
    niszczenia mienia i ciebie bardzo szybko policja przyprowadzi do porządku, a
    jeżeli bedziesz się bronił tym że stoją one nielegalnie to ci panowie
    policjanci powiedzą ze od wymierzania sprawiedliwości są odpowiednie
    organy;-)))

    a z psem to zgłoś kilka razy do dzielnicowego niech coś zrobi i w
    zależności co powie to bedziesz dalej dział bo nawet jeżeli to nie pomoże to
    w sądzie bedziesz mial świadka i potwierdzone zgłoszenia o uciążliwości
    sąsiada a raczej jego psa!
    powodzenia
    pozdrawiam

    p.