  • 1. Data: 2005-09-06 12:39:13
    Temat: firma windykacyjna a tajemnica
    Od: "fantomas" <n...@t...pl>

    Firma windykacyjna przepytuje sąsiadów o mnie podając jednocześnie w czyim
    imieniu działają i jakie mam zadłużenie. Czy mogą i jakie im grożą
    konsekwencje?
    pozdro

  • 2. Data: 2005-09-06 12:54:59
    Temat: Re: firma windykacyjna a tajemnica
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    fantomas napisał(a):

    > Firma windykacyjna przepytuje sąsiadów o mnie podając jednocześnie w czyim
    > imieniu działają i jakie mam zadłużenie. Czy mogą i jakie im grożą
    > konsekwencje?

    Nie mogą.
    Jeśli tak robią - zawiadomienie ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-09-06 12:56:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Nie mogą.

    Ponieważ?

    > Jeśli tak robią - zawiadomienie ...

    Jakie?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-09-06 14:48:44
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Ponieważ?

    Ponieważ narażają na szwank dobre imię złodzieja;))

    > Jakie?

    O tym, że jestem nieuczciwy??

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-09-06 14:54:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Leszek [Tue, 6 Sep 2005 16:48:44 +0200]:

    > Ponieważ narażają na szwank dobre imię złodzieja;))
    [...]
    > O tym, że jestem nieuczciwy??

    Wez Ty sie moment zastanow, ok? Mnie windykatorzy ganiaja
    za jakies wymyslone, ba!, sfalszowane rzekome dlugi i jakby
    mi ktorys po sasiadach zaczal latac, to chyba bym juz nie
    wyrobila nerwowo i prywatnie, recznie wyjasnila co o tym
    sadze... Skad wiesz, czy fantomas tak samo nie ma?

    Kira

  • 6. Data: 2005-09-06 15:04:08
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Ponieważ?

    Ponieważ np zabrania im tego Ustawa Prawo Bankowe. O ile długi
    wynikają z umowy pomiędzy bankiem a piszącym dłużnikiem.

    > Jakie?

    Choćby przepisy karne uoodo.

  • 7. Data: 2005-09-06 15:17:36
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Wez Ty sie moment zastanow, ok? Mnie windykatorzy ganiaja
    > za jakies wymyslone, ba!,

    Ba! Mnie i moich znajomych jakoś nie ganiają. Nie ganiają pewnie i z 95%
    społeczeństwa.I stąd mój "populistyczny" komentarz.

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-09-06 15:45:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

> [...]
    > wyrobila nerwowo i prywatnie, recznie wyjasnila co o tym
    > sadze... Skad wiesz, czy fantomas tak samo nie ma?

    Przede wszystkim musisz zauważyć, że lesio luftrbanzlung nie myśli z zasady.

    I wtedy jego wypowiedzi staną zrozumiałe. Oczywiście nadal będą bez
    sensu, ale będzie to zrozumiałe ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 9. Data: 2005-09-06 16:04:19
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Tue, 06 Sep 2005 17:45:15 +0200]:

    > I wtedy jego wypowiedzi staną zrozumiałe. Oczywiście nadal będą bez
    > sensu, ale będzie to zrozumiałe ;)

    No dobra, juz sie nie czepiam...

    Kira

  • 10. Data: 2005-09-06 16:29:00
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ponieważ narażają na szwank dobre imię złodzieja;))

    Jeszcze jakas "madrosc"?