  • 1. Data: 2005-09-06 12:41:21
    Temat: Mandat
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!
    Co grozi (w teori i praktyce) za niezapłacenia w terminie mandatu?

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 2. Data: 2005-09-06 12:45:13
    Temat: Re: Mandat
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Schwester napisał(a):
    > Witam!
    > Co grozi (w teori i praktyce) za niezapłacenia w terminie mandatu?

    Odsetki ustawowe, a sciagna sobie ze zwrotu podatku.

  • 3. Data: 2005-09-06 12:49:10
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Odsetki ustawowe, a sciagna sobie ze zwrotu podatku.
    a jeśli zapłacę np. za 2 miesiące nie uzwględniająć odsetek?
    Czy muszę zapłacić na otrzymanym formularzu na poczcie czy też mogę
    zrobić przelew?

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 4. Data: 2005-09-06 12:54:26
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Schwester napisał(a):
    > Witam!
    > Co grozi (w teori i praktyce) za niezapłacenia w terminie mandatu?

    Przedawnienie (wątpliwe) albo śmieszne odsetki i zabór z zwrotu
    podatku bądź wynagrodzenia o ile zwroty nie występują.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 5. Data: 2005-09-06 15:26:00
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał:

    >Odsetki ustawowe,
    Od MK nie nalicza się odsetek. Pobiera się jedynie stałą opłatę.

    Artur Golański

  • 6. Data: 2005-09-06 19:07:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > a jeśli zapłacę np. za 2 miesiące nie uzwględniająć odsetek?
    > Czy muszę zapłacić na otrzymanym formularzu na poczcie czy też mogę
    > zrobić przelew?

    Możesz zrobić przelew, ale wpłatę powinni zaliczyć w pierwszej
    kolejności na odsetki i koszty egzekucji.

  • 7. Data: 2005-09-06 19:17:34
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >kolejności na odsetki i koszty egzekucji.
    Robert czy coś się zmieniło ws odsetek od mandatów ?
    Przecież do tej pory nie naliczało sie ich ?

    Artur Golański

  • 8. Data: 2005-09-06 19:23:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Odsetki ustawowe, a sciagna sobie ze zwrotu podatku.

    A w inny sposób egzekucji się nie prowadzi?
    Zajęcie konta, poborów, majątku?

  • 9. Data: 2005-09-06 19:31:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Robert czy coś się zmieniło ws odsetek od mandatów ?
    > Przecież do tej pory nie naliczało sie ich ?

    Zagalopowałem się. Oczywiście masz rację. naliczą jedynie koszty
    egzekucji.

  • 10. Data: 2005-09-07 06:36:36
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Alek napisał(a):

    > A w inny sposób egzekucji się nie prowadzi?
    > Zajęcie konta, poborów, majątku?

    ale ro juz skarbowka albo komornik
    jesli nie beda mogli ci sciagnac ze zwrotu od podatku, to sciagna ci z
    konta jesli znaja, znaczy sie jesli byles na tyle niepowaznyaby im je
    podac :) dalej pensja jesli pracujesz i tak dalej