  • 11. Data: 2007-10-24 12:57:53
    Temat: Re: Legalność składek PZW - wątpliwości
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Photo M" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ffneqs$tom$1@news.dialog.net.pl...

    > Przeciez z brzegu też można zarzucić przynętę dosyć daleko, więc imo te
    > same.

    Ale na wielu jeziorach, z uwagi na trzciny i kapelony sobie nie
    pospiningujesz z brzegu.
    Pozostaje łódź.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2007-10-24 13:04:04
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" napisał w wiadomości
    > Ale na wielu jeziorach, z uwagi na trzciny i kapelony sobie nie
    > pospiningujesz z brzegu.
    > Pozostaje łódź.

    Ale na każdym jeziorze znajdziesz miejsca gdzie jednak jest albo jakiś
    pomost albo otwarta przestrzeć i rozchodzi się o to, że z tych miejsc
    złowisz te same ryby co z np. łodzi.
    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 13. Data: 2007-10-24 13:10:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Photo M" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez z brzegu też można zarzucić przynętę dosyć daleko, więc imo te same.

    byc moze tak, ale to jakis doswiadczony wedkarz powinien sie wypowiedziec :)

  • 14. Data: 2007-10-24 13:34:15
    Od: "Fragles" <s...@p...fm>

> [...]
    > Ale na każdym jeziorze znajdziesz miejsca gdzie jednak jest albo jakiś
    > pomost albo otwarta przestrzeć i rozchodzi się o to, że z tych miejsc

    A założysz się, że nie? :) Są takie akweny z 1 (jednym jedynym) dojściem od
    strony np. rzeki do spuszczenia łodzi (i to wygospodarowane przez ludzi). Z
    brzegu nie połapiesz okazów (wyjątek: połowy nocne np. węgorza, suma). Na
    łodzi masz więcej możliwości np. dostarczenia zanęty dokładnie w punkt,
    możesz popływać z echosondą i sprawdzić dno oraz gdzie rybki pływają o
    jakiej porze, połapać szczupca (dużego) na "dorożkę".... itd.
    Przykład z rybakami idealny - mogliby z molo sieci rzucac :))

  • 15. Data: 2007-10-24 14:03:28
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Fragles" napisał w wiadomości
    > A założysz się, że nie? :)
    Nie ;p
    .
    >Są takie akweny z 1 (jednym jedynym) dojściem od strony np. rzeki do
    >spuszczenia łodzi (i to wygospodarowane przez ludzi).
    No ale jeśli jest takie jezioro to tutaj z kolei nie ma możliwości
    wykorzystania opłaty za połów z brzegu. W takim razie opłaty dodatkowe
    powinny dotyczyć łowisk gdzie jest możliwość połowu tylko ze środków
    pływających.

> [...]
    >jakiej porze, połapać szczupca (dużego) na "dorożkę".... itd.
    > Przykład z rybakami idealny - mogliby z molo sieci rzucac :))

    Co to ma do rzeczy? Z moich obserwacji wynika, że z brzegu też można złapać
    okazy. Rybaków bym do tego worka nie wrzucał bo imo to zupełnie inna
    kwestia.

    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 16. Data: 2007-10-24 14:04:46
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości
    > byc moze tak, ale to jakis doswiadczony wedkarz powinien sie wypowiedziec
    > :)

    Zapytałem się takiego i twierdzi, że z brzegu można złapać te same ryby co z
    łodzi.
    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 17. Data: 2007-10-24 14:09:52
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Any User pisze:

    > Że jak, to niby nie mogę sobie po prostu wziąć wędki i iść połowić w
    > publicznym jeziorze czegoś na kolację bez jakiejś karty wędkarskiej i
    > płacenia składek? Poważnie?

    bez karty wędkarskiej nie możesz połowić nigdzie, chyba że jest to
    łowisko prywatne

  • 18. Data: 2007-10-24 14:14:06
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Photo M" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > byc moze tak, ale to jakis doswiadczony wedkarz powinien sie
    > wypowiedziec :)
    Wędkarzem jestem może nie aż tak bardzo doświadczonym ale jestem. Otóż
    jeśli chodzi o różnicę w połowie ryb z brzegu a łodzi to różnica jest
    przede wszystkim taka że pływając łodzią bądź innym sprzętem pływającym
    mamy możliwość dotarcia w te części łowiska gdzie z brzegu nie ma
    możliwości łowić, przykładowo jezioro jest bardzo duże a na środku jest
    sobie wyspa otoczona pasem trzcin, są podwodne górki itp. i to jest
    bardzo dobre miejsce na łowienie ryb, więc aby tam dotrzeć potrzebne
    jest jakieś pływadełko :)

  • 19. Data: 2007-10-24 14:15:09
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Photo M" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > ja tam wedkarzem nie jestem, ale czy aby napewno jestes pewien, ze te
    > same ryby?
    > czy aby napewno te same ryby beda zerowac przy brzegu co i na srodku
    > akwenu?
    jedne ryby przebywają blisko brzegu inne trochę dalej ale generalnie
    praktycznie każdą rybę jaka jest na danym akwenie można złowić zarówno z
    brzegu jak i z łodzi.

  • 20. Data: 2007-10-24 14:26:53
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2007 15:10:13 +0200, szerszen napisał(a):

    > byc moze tak, ale to jakis doswiadczony wedkarz powinien sie wypowiedziec :)

    Bo można - tyle że z łódki jest wygodniej i łatwiej, a za wygodę zawsze
    trzeba płacić.
    Tak się zastanawiam jak zakwalifikować kolegę który po prostu zakłada
    wodery i wchodzi kilka metrów od brzegu (choć to ma tylko tę zaletę że
    omija trzciny).

    Pozdrawiam,
    Henry