  • 1. Data: 2007-10-24 09:57:21
    Temat: zasiedzenie
    Od: KLU <k...@g...com>

    Witam,
    czy moze mi ktos polecic adwokata/radce prawnego zajmujacego sie
    zasiedzeniami? Zlozylam wniosek o zasiedzenie ale sprawa bedzie dosc
    skomplikowana z uwagi na niedawna smierc jednego ze wspolwlascicieli
    nieruchomosci oraz jej nieuregulowany stan prawny.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-24 12:39:27
    Temat: Re: zasiedzenie
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    KLU pisze:
> [...]
    > skomplikowana z uwagi na niedawna smierc jednego ze wspolwlascicieli
    > nieruchomosci oraz jej nieuregulowany stan prawny.

    A gdzie mieszkasz?

    Pozdrawiam
    Michał Siarkiewicz