  • 1. Data: 2007-10-24 03:23:27
    Temat: Co PKP może
    Od: "888" <s...@o...pl>

    Czy PKP może przydzielić lokal mieszkalny bez ubikacji,a lokator przez rok tak
    funkcjonować? Owszem! W PKP Wrocław to możliwe. Czy PKP może przydzielić jedno
    mieszkanie dwóm rodzinom? Owszem! W PKP Wrocław to możliwe.Czy PKP może lokal
    mieszkalny , lub jego część zmienić jednym pociągnięciem pióra na pomieszczenia
    gospodarcze? Owszem! W PKP Wrocław tak!To możliwe.... Czy PKP może żądać
    udostępnenie na dłuższy okres mieszkania dla celów inwestycyjnych strasząc w
    przypadku odmowy zabraniem mieszkania ? Owszem! W PKP Wrocław tak!

    Nie wierzycie w cuda? Teraz może tak ?

    888

  • 2. Data: 2007-10-24 05:50:01
    Temat: Re: Co PKP może
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    On 24 Paź, 05:23, "888" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > udostępnenie na dłuższy okres mieszkania dla celów inwestycyjnych strasząc w
    > przypadku odmowy zabraniem mieszkania ? Owszem! W PKP Wrocław tak!

    Ja wierze tylko w cud gospodarczy Tuska!;)
    Jak większość polaków:)

  • 3. Data: 2007-10-24 06:03:54
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu 888 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy PKP może przydzielić lokal mieszkalny bez ubikacji,

    Super. I co z tego wynika?

    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-10-24 06:35:36
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > udostępnenie na dłuższy okres mieszkania dla celów inwestycyjnych strasząc w
    > przypadku odmowy zabraniem mieszkania ? Owszem! W PKP Wrocław tak!

    Ale w czym problem? Idź do pracy do innej firmy, zostań np. dyrektorem
    marketingu, czy choćby grafikiem, po czym zarób na porządne mieszkanie
    (albo wynegocjuj je w ramach bonusu). W czym problem?

    --
    Doczekaliśmy wolnych wyborów:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2007-10-24 06:57:03
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Mój pracodawca na przykład wogóle mieszkań (i wielu innych rzeczy też) nie
    przydziela. Mieszkanie trzeba sobie kupić.
    Jacek

  • 6. Data: 2007-10-24 08:33:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Oct 2007, 888 wrote:

    > Czy PKP może przydzielić lokal mieszkalny bez ubikacji,a lokator przez rok tak
    > funkcjonować? Owszem!

    Co Cię dziwi?
    To że pracodawca "przydziela lokal mieszkalny"? No, dla większości
    pracowników bardzo różnych firm w kraju to JEST dziwne!
    Czy to, że są mieszkania bez ubikacji?
    Przyjedź na Śląsk i spytaj o "familoki". Takich budynków jest całkiem
    sporo, istnieją nie tylko na filmach.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-10-24 18:57:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "888" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy PKP może przydzielić lokal mieszkalny bez ubikacji,a lokator przez
    > rok tak
    > funkcjonować?

    Powiadomić Powiatowego inspektora nadzoru Budowlanego, ze budynek norm nie
    spełnia i szybciutko sprawa się wyjaśni.

  • 8. Data: 2007-10-25 11:08:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Oct 2007, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "888" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powiadomić Powiatowego inspektora nadzoru Budowlanego, ze budynek norm nie
    > spełnia

    Jesteś pewien, że jak W LOKALU nie ma ubikacji to BUDYNEK nie spełnia
    norm? Mimo że W BUDYNKU są?
    To co pisałem o familokach to nie z gazet, z autopsji, mogę wkazać
    kilka takich budynków.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-10-25 20:33:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0710251306180.3980@athlon64...

    > Jesteś pewien, że jak W LOKALU nie ma ubikacji to BUDYNEK nie spełnia
    > norm? Mimo że W BUDYNKU są?
    > To co pisałem o familokach to nie z gazet, z autopsji, mogę wkazać
    > kilka takich budynków.

    Jestem pewien, że PINB zbada, czy budynek normy te spełnia.