  • 1. Data: 2007-10-24 06:12:06
    Temat: Niekompetentny urzędnik - prosba o rade
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    Kupiłem kilka miesięcy temu działkę od Urzędu Miasta, działka budowlana
    po zakupie miały być wyznaczone granice działki na koszt urzędu.

    poproszono mie o wyslanie pisma, wyslalem faxem, kilka dni po zakupie
    potwierdzono telefonicznie ze fax dotarl, i niebawem wyznacza termin

    mija ponad 3 miesiące, dzwonie narazie spokojnie to kobiety, ktora podpisala
    imieniu miasta akt notarialny, i ciagle slysze, ze jeszcze nie moglam
    dodzwnic sie do geodety
    ze do mnie oddzwoni,
    smieszne jest to o tyle ze wykonalem ok 20 telefonow, i ciagle to samo,
    ja ciagle odpowiadam narazie grzecznie ze dobrze czekam na telefon, i po 2-3
    dniach znowu oddzwaniam.

    Mimo, ze jestem cierpliwą osobą, to jednak moja cierpliwość się kończy

    co można zrobić w takiej sytuacji, aby przyspieszyć sprawę.
    Sprawa ma miejsce w Opolu.

    proszę o rady

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-24 09:59:19
    Temat: Re: Niekompetentny urzędnik - prosba o rade
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MIchal" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co można zrobić w takiej sytuacji, aby przyspieszyć sprawę.
    > Sprawa ma miejsce w Opolu.

    pierwsza podstawowa i najwazniejsza zasada zalatwiania spraw z urzedami,
    zalatwiaj wszystko na pismie, papier ma zawsze wieksza moc, a przedewszystkim
    potwierdzenie, niz telefon, piszesz pismo, czekasz na odpowiedz, nastepnie jesli
    jej nie otrzymasz piszesz skarge do naczelnika itd

    czy sprawy z geodeta rowneiz zalatwiales "na gebe" czy masz moze na pismie to ze
    urzad ma za to zaplacic?

  • 3. Data: 2007-10-24 15:35:37
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > itd
    >
    > czy sprawy z geodeta rowneiz zalatwiales "na gebe" czy masz moze na pismie

    pismo wysłałem faxem, nie otrzymałem odpowiedzi, tylko potwierdzenie
    telefoniczne ze dotarło
    mam biling ze zostało wysłane, i mam kopie tego pisma, to wszystko co mam

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-10-24 15:38:41
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    ,
> [...]
    > itd
    >
    > czy sprawy z geodeta rowneiz zalatwiales "na gebe" czy masz moze na pismie

    Nie podskakuje bo nie mam tego nigdzie na pismie, ze to Urząd ma zapłacić za
    pomiary
    ale ponoc zawsze tak jests, tyle usłyszałem od kobiety, z którą spisywałem
    akt
    notarialny, myślalem że może to wynika z jakiejś ustawy
    tego nie wiem, dlatego nie podskakuje i grzecznie pytam Urzędniczkę,
    która jest miła przez telefon i ciągle powtarza, ze nie udało się jej
    dodzwonić do geodety,
    dziś było to samo.
    Przykre jest to, ze nie jest jej głupio bo ewidentnie robi z siebie idiotkę
    (bez urazy)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-10-24 17:27:11
    Temat: Re: Niekompetentny urz?dnik - prosba o rade
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Nie podskakuje bo nie mam tego nigdzie na pismie, ze to Urz?d ma zap?aciae
    > za pomiary
    > ale ponoc zawsze tak jests, tyle us?ysza?em od kobiety, z któr? spisywa?em
    > akt
    > notarialny, my?lalem ?e mo?e to wynika z jakiej? ustawy

    no jak ma zaplacic to zaplaci czy pani urzednik cie lubi czy nie.
    a urzedy, to warto pamietac, to jeden czlowiek (burmistrz, wojt, starosta,
    prezydent), ktory ma ludzi do wykonywania jego zadan. wiec nawet teraz
    smaruj pismo, opisz grzecznie sytuacje (nawet nic nie piszac o tej pani, z
    ktora rozmawiasz) i popros o wyjasnienie sytuacji. musza odpisac i jak znam
    tego typu instytucja zrobia to nad wyraz szybko :)

  • 6. Data: 2007-10-25 05:55:41
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > ktora rozmawiasz) i popros o wyjasnienie sytuacji. musza odpisac i jak
    > znam tego typu instytucja zrobia to nad wyraz szybko :)

    Dziekuje za rade tak taz zrobie

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-10-25 06:20:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Dziekuje za rade tak taz zrobie

    i jeszcze jedno, pobaw sie w ziobre :)
    nagraj rozmowe z ta pania, rozmowe z ktorej jasno bedzie wynikac, ze przed
    kupnem obiecywala pomiary i ze teraz sie miga, pewnie do niczego ci sie to nie
    przyda, ale kto wie :)

  • 8. Data: 2007-10-25 07:55:08
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > kupnem obiecywala pomiary i ze teraz sie miga, pewnie do niczego ci sie to

    he he
    Nawet sobie myslalem o tym, dzis jednak ponownie rano zadzwonilem, i po 3
    misiącach Pani powiedziała cytuję :)

    " Udało się dodzwonić do Geodety, który się z Panem skontaktuje do 2 dni,
    jeśli nie TO JA ODZWONIE"

    heh to jej odzwanianie mnie najbardziej bawi, bo nigdy jeszcze nie
    odzwonila.
    Odczekam ostatnie dwa dni i zabieram sie do smarowania pismemka.
    Zaczne od tego ze nie dostalem odpowiedzi na pismo z przed 3 miesięcy

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-10-30 10:00:22
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > kupnem obiecywala pomiary i ze teraz sie miga, pewnie do niczego ci sie to

    ostatecznie powiedziala mi dzis, ze numer miala zly do mnie zapisany, dwa
    dni temu dzwonilem i powiedzialem ze chce z naczelnikiem rozmawiac
    i w koncu odeslala do mnie pismo z terminem wyznaczenia pomiarów.

    zobaczymy,
    w kazdym badz razie, fatem jest ze trzeba na pisma wszsystko załatwiać i mam
    nauczkę

    pozdrawiam i dziękuję za udział w dyskusji