  • 1. Data: 2007-10-24 10:19:56
    Temat: Prezes - nie magister
    Od: Robert Worec <R...@p...onet.pl>

    dzień dobry Koledzy,

    prezes mojej spoldzielni mieszkaniowej (emerytowany podpulkownik) ma na
    pieczątce tytul mgr - z dosyc dokładnego "wywiadu środowiskowego"
    wynika, ze trepina jest po szkole artylerii w Toruniu i tytul inzyniera
    mu przysluguje ale żadnych innych studiow nie konczył a mgr na
    pieczątce sobie wystawił.

    Jak zgnębić robala?

    I co jest w ogóle z tymi prezesami SM - z rok temu, nie pamietam czy w
    Polityce czy w jakims innym Newsweeku stalo napisane, że ponad 60%
    preziów to byli wojskowi!!!

    pozdrawiam - Robert

  • 2. Data: 2007-10-24 10:23:04
    Temat: Re: Prezes - nie magister
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Worec" <

[...]

    idź do niego i wygarnij mu z grubej rury

    ty inżynierze

    macso

  • 3. Data: 2007-10-24 14:08:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Worec wrote:
> [...]
    >
    > I co jest w ogóle z tymi prezesami SM - z rok temu, nie pamietam czy w
    > Polityce czy w jakims innym Newsweeku stalo napisane, że ponad 60%

    zwołać walne zebranie i odwołać robala

  • 4. Data: 2007-10-24 18:54:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Worec" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Samo użycie mgr-a, to wykroczenie.

  • 5. Data: 2007-10-25 17:54:33
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Robert Worec" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Samo użycie mgr-a, to wykroczenie.

    A jakiego kodeksu/paragrafu ?

    Gdzies w gazecie (wiem, wiem, nic wiarygodnego) pisali, ze mozna przed
    nazwiskiem pisac sobie co sie chce.

  • 6. Data: 2007-10-25 18:38:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości