  • 11. Data: 2008-01-29 12:39:33
    Temat: Re: Legalnosc oprogramowania
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 29.01.2008, o godzinie 13.30.01, na pl.soc.prawo, Mr Internet
    napisał(a):

    > Colibretto, odpowiedz panu Olgierdowi.

    Hiki, Hiki, Hiki... chyba nie jesteś na mnie ściekły, co? :)

    A jeżeli chodzi o Olgierda... to zaryzykuję ciupę. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 12. Data: 2008-01-29 12:54:46
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik Habeck Colibretto napisał:

    > Hiki, Hiki, Hiki... chyba nie jesteś na mnie ściekły, co? :)

    eee, co to ja z PiSu jestem, czy co?

    nie dąsam sie ;)

    > A jeżeli chodzi o Olgierda... to zaryzykuję ciupę. :)

    heh ;)

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 13. Data: 2008-01-29 13:06:17
    Od: Olgierd <n...@o...rudak.org>

    Dnia Tue, 29 Jan 2008 13:39:33 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Hiki, Hiki, Hiki... chyba nie jesteś na mnie ściekły, co?
    >
    > A jeżeli chodzi o Olgierda... to zaryzykuję ciupę.

    Nastąpiła odmowa wdania się we flejma pobocznego, co oznacza, że
    odpowiada Pan z paragrafu pt. "a jeśli ukradną nam furmankę to musi Pan
    oddać samolot i to jest to wykroczenie".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 14. Data: 2008-01-29 22:00:31
    Temat: [OT] Re: Legalnosc oprogramowania
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@o...rudak.org> writes:

    [ciap]

    > To ja proponuję modyfikację: dlaczego odmowa odpowiedzi na pytanie
    > na usenecie jest wykroczeniem, "bo to przecież nielegalne, bo jakby
    > Murzyna w sklepie nie obsłużyli" itd.

    Ale w tym jest bardzo głęboki sens. Wyobraź sobie dostęp do
    informacji publicznej via Usenet.