  • 1. Data: 2004-08-02 00:10:10
    Temat: Legalność oprogramowania
    Od: "Hubert Műller" <h...@h...info>

    Witam,

    Mam pytanie o legalność oprogramowania.

    Konkretnie chodzi mi o produkt Macromedii (Flash MX2004).
    Które z wariantów zakupu i późniejsze użycie zarobkowe nie powodują wejścia
    w konflikt z prawem naszego kraju z punktu widzenia firmy a które z punktu
    osoby prywatnej wykonującej np. zlecenia:
    - zakup tego programowania np w eBAY (czyli poza granicami kraju, czyli
    posiadamy pudełko instrukcje i oryginalne płyty, poprzedni użytkownik jest
    juz zarejestrowany jako własciciel kopii o danym serial numberze)
    - zakup oprogramowania na polskim serwisie aukcyjnym (podpisana umowa
    sprzedaży, oryginalne opakowanie etc, poprzedni użytkownik jest juz
    zarejestrowany jako własciciel kopii o danym serial numberze)
    - jak w dwóch przypadkach powyzej z tym ze poprzedni użytkownik nie jest
    zarejestrowany jako własciciel kopii o danym serial numberze
    - zakup w USA w sklepie internetowym producenta (wejście do bazy kupujących
    program, oryginalne pudełko i zawartość, brak polskiej faktury)

    Z góry dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2004-08-02 10:17:38
    Temat: Re: Legalność oprogramowania
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Mam pytanie o legalność oprogramowania.

    odeslalbym CIe jedank do archiwum, wpisz w googolach ten sam tytul,
    i zazncz by poszukal na tej grupie bylo to omawiane i miedzyinnymi wlasnie
    o oprogramowaniu macromedii.

    P.