  • 11. Data: 2005-07-23 15:06:18
    Temat: Re: Lapiemy zlodzieja - legalnie?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Prawdopodobieństwo, ze złodziej akurat się pokusi na ten konkretny rower
    > jest stosunkowo niewielkie, chyba że macie namierzone takie miejsce i
    > takiego złodzieja.

    Podobno sredni czas oczekiwania w tlocznym miejscu na zlodzieja to 3-5
    minut :)

  • 12. Data: 2005-07-23 15:07:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jan Kowalski napisał(a):

    > Pomysł mi się podoba :-)

    Dziekuje bardzo za odpowiedz.
    Jedziemy uspokojeni.

  • 13. Data: 2005-07-23 15:08:37
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    > Dziekuje bardzo za odpowiedz.
    > Jedziemy uspokojeni.

    Cała przyjemność po mojej stronie - koniecznie dajcie znać jak Wam poszło!

    JK (trzy rowery ukradzione)

  • 14. Data: 2005-07-23 15:37:13
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Rafal M wyskrobał(a):

    To JEST prowokacja. Tylko CO z tego? Zaden przepis nie zabrania OBYWATELOWI
    dokonac prowokacji. Policji i owszem zabrania - dozwala tylko w scisle
    okreslonych ustawami przypadkach.
    Tez popieram pomysl Tomka Pyry.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2005-07-23 16:54:51
    Od: zly <b...@p...fm>

    SQLwysyn napisał(a):

    > To JEST prowokacja.

    Czyli jak zapomne zamknac samochod, lub wyjac radia to tez bedzie
    prowokacja?

    Marcin

  • 16. Data: 2005-07-23 18:26:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Ale z mojego doświadczenia wynika, że wcale nie łatwo Wam będzie złapać
    > tego złodzieja. Rowerów ginie masa, bo ich jest masa.
    > Prawdopodobieństwo, ze złodziej akurat się pokusi na ten konkretny rower
    > jest stosunkowo niewielkie, chyba że macie namierzone takie miejsce i
    > takiego złodzieja.

    Polecam: http://tiny.pl/qmcf

    :)

    Okazuje sie, ze nie tak trudno. Trudniej natomiast go ujac. Zwlaszcza
    ajk ssie trafi jakis bojowy...

    --
    Batman Begins .................................. http://tiny.pl/qq7x
    Wojna Swiatów .................................. http://tiny.pl/h3wx

  • 17. Data: 2005-07-23 19:36:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    zly napisał(a):
    > Czyli jak zapomne zamknac samochod, lub wyjac radia to tez bedzie
    > prowokacja?

    jeśli w tym czasie będziesz czekał zaczajony w krzakach i obserwował,
    kto spróbuje wyjąć Ci to radio, to tak

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2005-07-23 19:40:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > jeśli w tym czasie będziesz czekał zaczajony w krzakach i obserwował,
    > kto spróbuje wyjąć Ci to radio, to tak

    Po prostu siedzi i pilnuje. Nie prowokuje.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 19. Data: 2005-07-23 19:57:37
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > To JEST prowokacja.

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=49515

    prowokacja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj)
    <podstępne działanie mające na celu nakłonienie kogoś do określonego
    postępowania, zwykle zgubnego w skutkach dla tej osoby i osób z nią
    związanych; podstępna działalność tajnych agentów w jakiejś organizacji,
    działających na jej szkodę>

    _nakłonienie_

    nakłonić dk VIa, ~nię, ~nisz, ~kłoń, ~nił, ~niony - nakłaniać ndk I, ~am,
    ~asz, ~ają, ~aj, ~ał, ~any
    <wpłynąć na czyjąś decyzję; namówić, przekonać, zachęcić, skłonić>
    Nakłaniać kogoś do chodzenia na spacer.
    Nakłonić chorego do zażycia lekarstwa.
    Nakłonić zwaśnionych do zgody.

    Blagam Cie, mimo bardzo inteligentnego pseudonimu, postaraj sie nauczyc
    swego jezyka ojczystego, nim zaczniesz interpretowac prawo wzgledem wedlug
    wlasnej jego nieznajomosci.

    O zgrozo, ostatnio spotkalem sie z prawnikiem, ktory upieral sie, ze
    BYNAJMNIEJ jest twierdzeniem...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 20. Data: 2005-07-23 20:43:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Po prostu siedzi i pilnuje. Nie prowokuje.

    tak, ale jesli specjalnie nie zamknie samochodu, a potem zaczai sie w
    krzakach i bedzie czekal na zlodzieja, to bedzie to prowokacja