  • 61. Data: 2004-04-09 00:16:54
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > Wybacz, ale Premier czy nie Premier, jest tylko człowiekiem. Jak Ty bys
    sie
    > zachował gdyby jakiś cham
    Wybacz , ale jak ty nazywasz Posła chamem to jest w porządku a jak ktoś
    inny nie tytułuje właściwie Kwacha to masz pretensje??? Ot mentalność Kalego
    :(((

    Pozdr.

  • 62. Data: 2004-04-09 06:23:09
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    wiadomości news:c54n31$2bo2$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja tam do sprzątaczek mam więcej szacunku - wykonują taką niewdzięczną
    > robotę za wręcz śmieszne pieniądze...

    ???
    u nas sprzataczka ma stawke godzinowa zblizona do nauczyciela czy lekarza w
    publicznym szpitalu

  • 63. Data: 2004-04-09 09:42:22
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/9/2004 1:26 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > Ja tam do sprzątaczek mam więcej szacunku - wykonują taką niewdzięczną
    > robotę za wręcz śmieszne pieniądze...
    >
    > Heh - propozycja: wszelkie 'kacyki' powinny dostawać najwyżej minimum
    > socjalne plus ewentualnie jakiś bonus w przypadku uzyskania faktycznej
    > poprawy sytuacji w kraju :)

    Wsród ludów cywilizowanych dość powszechny jest pogląd, że z szacunkiem
    należy odnosic się tym większym, im niżej ktoś stoi - ponieważ czasem
    jedynym, co posiada jest godność, więc nietaktem byłoby pozbawianie jej
    tego, co jako jedyne jej pozostaje.

    Naturalne wydaje się więc twierdzenie, że im kto wyżej stoi, tym
    bardziej musi zapracować na szacunek.

    Proponowałbym dalej idące konsekwencje złych rządów - ustawowo moznaby
    stworzyć syntetyczny wskaźnik oparty na np. kursie waluty, inflacji i
    bezrobociu (może czymś jeszcze). Gdyby ten wskaźnik ulegał pogorszeniu
    rządzący sądzeni byliby za zbrodnie finansową i dekapitowani na
    krakowskim lub warszawskim rynku ku uciesze gawiedzi.
    Mniej byłoby chętnych do "bycia szanowanymi" z mocy prawa.

    Pzdr: Catbert

  • 64. Data: 2004-04-09 09:46:59
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > krakowskim lub warszawskim rynku ku uciesze gawiedzi.
    > Mniej byłoby chętnych do "bycia szanowanymi" z mocy prawa.

    I to uchwali nasz parlament? :))) (to jest bardzo gorzki uśmiech)

    pozdrawiam
    Alek

  • 65. Data: 2004-04-09 09:54:04
    Temat: Re: Kwa?niewski u?askawi? bandyt
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/8/2004 7:21 PM, Olo Kwasniak wrote:

    > Oczywiscie, ze nie.

    Ta oczywistośc jest w Twojej odpowiedzi ocenna, więc nie jest
    oczywistością w sensie prawa i obyczaju.

    > Nie wiem o czym mowisz.

    Za bardzo identyfikujesz się z głową Państwa - o ile Pan Prezydent ma
    wiele spraw w zakresie swego działania, więc może nie pamietać, kiedy i
    czy wogóle np. zrobił dyplom - to ostentacyjne przyznawanie się do
    nieznajomości faktów powszechnie znanych nie powinno mieć miejsca w
    przypadku obywatela, któremu ustawodawca powierzył prawo i nadał
    przywilej wyboru Głowy Państwa.

    pzdr: Catbert

  • 66. Data: 2004-04-10 00:29:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pestifer wrote:

    > u nas sprzataczka ma stawke godzinowa zblizona do nauczyciela czy lekarza w
    > publicznym szpitalu

    Primo: nie mówię, że oni nie dostają jeszcze śmieszniejszych pieniędzy.
    Secundo: przynajmniej ciekawszą pracę mają (i parę dodatkowych korzyści).

  • 67. Data: 2004-04-10 00:30:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Catbert wrote:

> [...]
    > krakowskim lub warszawskim rynku ku uciesze gawiedzi.
    > Mniej byłoby chętnych do "bycia szanowanymi" z mocy prawa.

    No, dekapitacja to może lekkie przegięcie - IMHO argument finansowy
    byłby w zupełności wystarczający.

  • 68. Data: 2004-04-10 14:40:03
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    > Taaak, wspominam z rozrzewnieniem...

    No właśnie...

  • 69. Data: 2004-04-10 14:42:50
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    > No i który z ww. elementów kmiotkowi nie pasuje i dlaczego?

    Ale któremu kmiotkowi? Bo wiem że tobie jako kmiotkowi o komunistycznych
    poglądach pasują wszystkie.

  • 70. Data: 2004-04-10 14:43:43
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    > Wątpię czy przyjdzie a jesli juz to czy się długo utrzyma - był juz
    > Marszałkiem Sejmu...

    Po czym wnosisz?