  • 21. Data: 2006-06-13 09:28:45
    Temat: Re: Kurier GLS, PESEL i GIODO
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Art. 213. § 2. Społecznie uzasadniony interes. UoODO się kłania.

    zarzut musi byc prawdziwy!!! (dowody)

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 22. Data: 2006-06-13 14:14:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > zarzut musi byc prawdziwy!!! (dowody)

    Nie za bardzo znam się na KK, ale po której stronie w takim przypadku
    leży ciężar dowodu? I czy naruszenie zapisów UoODO nie jest
    wystarczającym dowodem?

    Poza tym zdecydowanie naciągane wydaje mi się posądzenie o "poniżenie w
    opinii publicznej lub narażenie na utratę zaufania potrzebnego dla
    danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności".

    M.

  • 23. Data: 2006-06-13 14:17:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Paweł Sakowski napisał:

    > 5. Żeby handlować danymi popełniając przestępstwo z uoodo.

    Nie trzeba handlować, wystarczy przetwarzać bez podstawy prawnej i/lub
    bez zgłoszenia bazy w GIODO.

    M.

  • 24. Data: 2006-06-13 20:23:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Nie za bardzo znam się na KK, ale po której stronie w takim przypadku
    > leży ciężar dowodu? I czy naruszenie zapisów UoODO nie jest
    > wystarczającym dowodem?

    Naruszenia uoodo jest dowodem na naruszenie uoodo. Nie jest dowodem na
    nic innego, w szczególności twierdzenie Fermata, sprzedaż danych ani na
    gwałt ze szczególnym okrucieństwem.

    -------------------+
    -------------------+

  • 25. Data: 2006-06-13 20:30:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Hikikomori San [###h...@g...pl.###] napisał:

    > Znaczynie wiem jak, ja bym zapytal dlaczego i po co. Byc moze nawet
    nie
    > odebralbym paczki i zrobil rozp... w centrali. ;)

    Rozp... w centrali pewnie by wielkiego na nich wrażenia nie zrobił,
    bowiem - jak już pisałem -
    pewnie jakiś geniusz z centrali wpadł na tak cudowny pomysł. O wiele
    lepszym rozwiązaniem była by skarga na niedoręczenie przesyłki i
    ewentualne kary umowne. Przy czym adresat powinien nacisnąć nadawcę.
    Jak ze dwóch, trzech odbiorców zrobi raban u nadawcy, że nie dostali
    przesyłek z powodu jakiegoś kretyna, co numerki zapisuje, to nadawca
    zmieni firmę kurierską do wszystkich przesyłek - choćby dla świętego
    spokoju. Jak kilku nadawców zmieni kurierów, to geniusz w centrali
    albo będzie musiał odpuścić, albo splajtować. I życie wróci do normy.

  • 26. Data: 2006-06-13 20:36:59
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > ale taki druczek nie powinien przejsc bo ktos powinien zauwazyc - a po
    > co nam pesel, giodo sie bedzie czepial...

    Tylko przy daleko idącym założeniu, że ktoś przeprowadził złożony proces
    myślowy kompleksowej analizy prawnej tego druczku, zamiast po prostu
    przesłać do drukarni.

    > Statystyki i ankietymaja to do siebie, ze najpierw sie pytaja grzecznie,
    > czymozna zadac pytanie, a potem je zadaja i prosza o dane...

    Grzeczne pytanie powoduje trudny do oszacowania błąd wynikły z osób,
    które odmówią. Dlatego exit polls przy wyborach się nie sprawdzają.

    > no to niech sprawdza dowod - tak jak pani na poczcie. Ktora akurat nie
    > spisuje pesela ale numer serii i dokumentu.

    I potem byłyby wątki dlaczego kurier nr DO spisuje.

    > To jest najbardziej prawdopodobne.

    Ja bym raczej obstawiał kombinację #3 i #1. Ale nie o zgadywanie tu
    chodzi. Oskarżanie o #5 to tak jakby stwierdzić, że skoro mam na twarzy
    głupi uśmieszek, to zapewne właśnie popełniłem art. 197 kk.

    > Dobra, dawaj ;)

    Tobie nie podam, bo najprawdopodobniej sprzedasz ;)

    -------------------+
    -------------------+

  • 27. Data: 2006-06-13 20:43:33
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    akala wrote:
    > Nie przypisyj mi słów których nie powiedziałem a ni nie na pisałem, nigdzie
    > nie napisałem ,że to zbiera firma GLS, ani nie napisałem ,że firma
    > sprzedaje.

    Cytuję:

    > Nawet jesli nic to nie da to im [z kontekstu: kurierom GLS] troche
    > napsuje krwi :)
    >
    > P.
    masz rację bo oni to zabierają dal prywaty ,a dane sprzedają .

    Koniec cytatu. Dziękuję za uwagę.

    > Nie znasz początku wątku ,którego początek na tej grupie był około 2 tygodni
    > temu.

    Znam, do ustaleniami z tamtego wątku nie mam nic do dodania.

    -------------------+
    -------------------+

  • 28. Data: 2006-06-13 21:08:18
    Od: ...@...c

    Dnia Mon, 12 Jun 2006 15:04:00 +0200, Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Pytanie - PO CO ?
    > Nie podoba się "ta praktyka" - korzystać z innych kurierów ...

    Dowiesz się za 4 lata że należysz do 6 funduszy emerytalnych to zmienisz
    zdanie.

    --
    pozdrawiam,

  • 29. Data: 2006-06-13 21:59:40
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Rozp... w centrali pewnie by wielkiego na nich wrażenia nie zrobił,
    > bowiem - jak już pisałem -
    > pewnie jakiś geniusz z centrali wpadł na tak cudowny pomysł.

    No ale mnie by ulzylo ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 30. Data: 2006-06-13 22:01:35
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Tylko przy daleko idącym założeniu, że ktoś przeprowadził złożony proces
    > myślowy kompleksowej analizy prawnej tego druczku, zamiast po prostu
    > przesłać do drukarni.

    zalozmy, ze tak sie robi ;) ktos cos akceptuje, ktos cos podpisuej, ktos
    za cos jednak odpowiada...

    > I potem byłyby wątki dlaczego kurier nr DO spisuje.

    ;)

    > Tobie nie podam, bo najprawdopodobniej sprzedasz ;)

    Eeee nie ;) Po prostu za sowita zaplate obiecam, ze nie udosteopnie
    innych danych, ktore na jego podstawie zdobylem ;)