  • 51. Data: 2013-09-20 17:36:58
    Temat: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz wrote:
    > Tak tak, kupujecie bez żadnych dokumentów :))
    > W sumie jak tak czytam to wątpie że jaki kolwiek macie samochód bo nie
    > wiem czy skonczyliście liceum :

    po twoich postach mam wrazenie, ze sie ledwo z klasy do klasy w
    gimnazjum przeslizgujesz

  • 52. Data: 2013-09-20 17:37:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Sep 2013, Mariusz wrote:

    > Czyli wg was może np komis przyjąć telefon ( sam telefon bez ładowarki,
    > pudełka, papierów ) ???

    Jasne.
    Onże komis oczywiście będzie chciał się zabezpieczyć "z przezorności
    procesowej", np. porównując facjatę twierdzącego że to jest
    jego telefon ze zdjęciem z dowodu, ale nie dlatego, że "musi
    być z pudełkiem i ładowarką", a dlatego, że tak nakazuje
    rozsądek.

    > Jeżeli tak to jesteście wg mnie idioci

    Dziękujemy.
    Jeszcze zapomniałeś skomentować kto tu wyskoczył z tezą
    o nieprywatnych firmach. Czekam z pewną dozą nadziei na ubaw ;>

    > bo taki telefon może być krojony za rogiem tego własnie komisu :)

    Twierdzisz ze tłuk sprzedawca nie prowadzi ewidencji sprzedaży,
    mimo że tak nakazuje mu prawo, i ma kłopot ze sprawdzeniem
    że to jest *TEN* telefon?

    > CHyba nie do końca znacie prawo.

    A Ty znasz?
    Dziwne... podaj w końcu ten przepis na który się powołujesz.

    > ps. idzcie obojetnie do jakiegos komisu, lombardu itd i powiedzcie ze macie
    > SAM telefon bez niczego i chcecie go sprzedać :)

    Iść to "se mogę", ale nie mam telefonu na sprzedaż :>
    Ty chyba sugerujesz, że sprzedawca będzie prowadził rozmowę
    "na sucho", nie widząc tego telefonu, najwyraźniej sprzedawców
    też uważasz za idiotów, nie tylko nas.
    FYI: jesteś w błędzie.

    pzdr, Gotfryd

  • 53. Data: 2013-09-20 17:38:03
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    Argumentów brakło ?:) heh..prawnicy hehehehehhee

  • 54. Data: 2013-09-20 17:41:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Sep 2013, Mariusz wrote:

    > ps. chciałbym żeby was Policja złapała że macie telefon kradziony ( kupiony
    > np na allegro bez papierów na ten telefon :)))) )

    Ty chyba strony pomyliłeś. Logika Ci szwankuje i to mocno.
    My kupiliśmy telefon "podejrzany o bycie kradzionym" czy Ty?
    No to dlaczego *NAS* policja ma się czepiać? :>

    pzdr, Gotfryd

  • 55. Data: 2013-09-20 17:44:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Sep 2013, Mariusz wrote:

    > Dajmy na to kupujesz telefon bez papierów - okazuje się że jest kradziony
    > - masz paserke

    To już Twoja wizja.
    Paserkę to dostaniesz jak się okaże że kupiłeś tanio i były
    podstawy do przypuszczania, że to kradziony.
    FYI: mam całkiem "legalny" telefon, kupiony dawno temu w sieci,
    ale oryginalna ładowarka dawno poszła z dymem i od lat
    działa na "chińczyku".

    > i po telefonie

    A to owszem, o ile kradziony.
    Nie ma nic wspólnego z paserką!
    (i wtedy przysługuje roszczenie zwrotne do sprzedawcy)

    > - Dziękuje

    Nie ma za co.

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2013-09-20 17:46:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Sep 2013, Mariusz wrote:

    > Tak tak, kupujecie bez żadnych dokumentów :))

    Ty też masz zagrania...
    Jak najbardziej kupuję z dokumentami, szczególnie na allegro.
    Kopię strony staram się zawsze mieć, a z rzadka drukuję.

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2013-09-20 17:49:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.09.2013 17:38, Mariusz pisze:
    > Argumentów brakło ?:) heh..prawnicy hehehehehhee

    Dziecko, ostatnia szansa: jeśli wyślesz jeszcze jeden post bez
    konkretnego określenia, jaki to ma być dokument i na jakiej podstawie
    prawnej, tym samym dobrowolnie przyznasz się do bycia skończonym głąbem,
    który sam nie wie co pisze.

  • 58. Data: 2013-09-20 17:49:54
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-20 17:28, Mariusz pisze:
    > A papier n:
    > Model telefonu
    > IMEI - dla was numer seryjny :)))))

    Debilku, zapytaj wujka Gugla "jak odczytać imei". I idź już spać, bo się
    ciemno robi i deszcz pada.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 59. Data: 2013-09-20 18:02:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz wrote:
    > Argumentów brakło ?:) heh..prawnicy hehehehehhee

    i na tym bysmy dyskusje zakonczyli.
    mozesz spadac.

  • 60. Data: 2013-09-20 18:17:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    >Wg mnie firma sprzedająca telefony musi mieć na nie papiery, inaczej
    >można podejrzewać że przedmioty pochodzą z kradzieży.

    Firma sprzedajaca telefony rzeczywiscie musi, no prawie musi, miec na
    nie papiery, bo inaczej przy pierwszej kontroli skarbowka sie spyta
    skad ten towar.
    Ale przeciez firma ci tych papierow nie pokaze, bo nie bedzie ci sie
    chwalila po ile kupila, ani od jakiej innej firmy.
    Wiec jedyny papier to gwarancja - plus oczywiscie faktura/paragon od
    tejze firmy.

    Ale tu nic nie pisali ze to firma, moze byc osoba prywatna.

    >Najlepiej idź na Policję i powiedz że jest firma która sprzedaje m.in
    >telefony bez papierów i innych rzeczy czyli wg mnie na 80%
    >nielegalnie.
    >Jak się nie myle to allegro usuwa takie aukcje jak zobaczy że nie ma
    >na to papierów (głownie chodzi o telefony)
    >Bez problemu powinni CI oddać pieniądze, a jak zgłosisz na Policje to
    >niezły szum by mieli w tej firmie :)

    Wizyta na policji moze byc dobra, sie sprawdzi czy nie poszukuja, ale
    wystarczy ze z zagranicy ukradziony :-)

    J.